دختر قالیباف: اولین دروغ را در مورد عروسی من گفتند

قالیباف شامگاه سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: اولین دروغ را در مورد عروسی من گفتند، یک عکسی که من نبودم را به‌ جای من منتشر کردند و از عروسی مجلل گفتند.

تصویر دختر قالیباف: اولین دروغ را در مورد عروسی من گفتند

به گزارش سایت خبری پرسون، دختر قالیباف در مورد حاشیه سفرش به ترکیه گفت: من به ترکیه رفتم اما سیسمونی نخریدم.

مریم قالیباف شامگاه سه شنبه در گفت وگویی اظهار داشت: اولین دروغ را در مورد عروسی من گفتند، یک عکسی که من نبودم را به‌ جای من منتشر کردند و از عروسی مجلل گفتند.

وی در مورد حاشیه ها پیرامون سفرش به ترکیه اظهار داشت: من دوست ندارم اسم آن را حاشیه بگذارم آن دروغ بود، این دروغ ها کام ما را در برهه ای از زندگی تلخ کرد، البته به خاطر این دروغ ها هم محکوم شدند.
وی با بیان این که برای هر دختری عروسی اش شب مهم زندگی اش است، بیان کرد: دروغ سیسمونی باعث شد دوران بارداری به من خیلی سخت بگذرد، این سبک دروغ ها خیلی مخاطب دارد.

مریم قالیباف افزود: من به ترکیه سفر کردم اما برای خرید نرفته بودم، شاید در هیچ حوزه‌ای نتوانستند به پدرم حرف‌هایی بزنند که این‌طور مشتری داشته باشد پس به خانواده‌اش حمله کردند.

دختر قالیباف با اشاره به این که مهم ترین دغدغه ذهنی پدرش، معیشت مردم و پیشرفت کشور است، گفت: پدرم پیش از این به عنوان شهردار تهران، فرمانده پلیس کشور، همچنین در نیروی هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء خدمت کرده‌ است و در زمان جبهه و جنگ نیز فرمانده لشکر نصر بود.

مریم قالیباف ادامه داد: قاطعیت ویژگی خاص پدرم است و ایشان همیشه قاطع و محکم است.

وی در پاسخ به اینکه آیا قالیباف می‌تواند رئیس جمهور خوبی باشد، گفت: این را باید از مردم بپرسیم، از نظر من قطعاً و حتماً. با شخصیتی که از ایشان سراغ دارم، همچنین مدیریت و کارنامه کاریشان، حتماً می‌توانند.

مریم قالیباف افزود: همه جانبه بودن پدرم نقطه قوت اوست. رافت او نیز نقطه ضعفش است، مقام معظم رهبری چهره مورد علاقه پدرم هستند.

وی گفت: در 12 سالی که پدرم شهردار بودند کارهای بزرگی برای بانوان کردند.

دختر قالیباف افزود: به دلیل آن که پدرم در حوزه مدیریت همیشه بوده است، احساس می‌کنم خیلی‌ها فکر می‌کنند پدرم فردی جدی است که اینگونه نیست. او فرد مهربانی‌است.

وی درباره بهترین اخلاق پدرش گفت: پدرم فردی همه جانبه است و در جایگاه پدر و پدر بزرگ فوق العاده است این همه جانبه بودن برای من یک اخلاق خوب است، بدترین اخلاق او هم این است که بابا کم حرفند، برایشان سخت است که مشکلات را با ما در میان بگذارند.

مریم قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا آقای قالیباف به مناطق محروم می رود؟ بیان کرد: مناطق محروم همیشه مورد توجه بابا بوده است و در این سفرها ما را با خود همراه می کند.

وی تصریح کرد: ممکن است بابا در محیط کار جدی باشند، اما معمولا در خانه فرد عصبانی و جدی نیستند.

منبع: ایرنا

683104