با سخنرانی رئیس دیوان عالی کشور انجام شد؛

برگزاری مراسم دعای عرفه در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در مسکو

رئیس دیوان عالی کشور که برای شرکت در اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو بریکس به روسیه سفر کرده بود، ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو دعای عرفه را قرائت نمودند و با برخی از هموطنان و شیعیان دیگر کشورها دیدار کردند.
تصویر برگزاری مراسم دعای عرفه در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در مسکو

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور که در رأس هیات عالی رتبه قضایی ایران برای شرکت در اجلاس روسای دیوان عالی کشورهای عضو گروه بریکس روز گذشته( یکشنبه) تهران را به مقصد مسکو ترک کرد، در اولین برنامه سفر خود با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه سخنرانی نمود.

رئیس دیوان عالی کشور ضمن ایراد سخنانی در این مراسم معنوی، با اشاره به سفر روحانی سیدالشهدا(ع) و اهداف والای آن حضرت از نیمه تمام گذاشتن مناسک حج و مناجات آن حضرت در صحرای عرفات به بیان ابعاد و برکات وسیع روز عرفه پراختند و در ادامه دعای پر فیض عرفه توسط ذاکران اهل بیت علیهم السلام قرائت شد.

شایان ذکر است در این مراسم هیات عالی قضایی جمهوری اسلامی ایران، سفیر کشورمان در روسیه، کارکنان وزارت خارجه و جمعی از شیعیان دیگر کشورها ضمن حضور در این مراسم معنوی و قرائت دعای پرفیض عرفه با رئیس دیوان عالی کشور دیدار کردند.

منبع: دیوان عالی کشور

682959

مطالب مرتبط