کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 5 هزار ثوب پوشاک زنانه قاچاق خبرداد.
تصویر کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح خبر کشف محموله قاچاق لباس اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده نعمت آباد شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی به سمت تهران در حرکت است که در محدوده نعمت آباد شهرک احمدیه رویت شد و مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه از کامیون کالاها پوشانده و مخفی شده بود و تحت پوشش یک فقره بارنامه غیر اقدام به حمل کالا کرده بودند در حالی که پس از بازدید و بازرسی مشخص شد بارخارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 5078 ثوب پوشاک زنانه (شلوار،تیشرت،...) خارجی ساخت چین بود که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع: فارس

682935