دندان‌گردی گزینه پرسپولیس برای تلافی؟

چند نکته در مورد دراگان اسکوچیچ که گویا از نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس دور شده است.
تصویر دندان‌گردی گزینه پرسپولیس برای تلافی؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از زمان قطعی‌شدن جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، اسم دراگان اسکوچیچ به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده که طبیعتا دور از انتظار هم نبوده است. چند نکته در این مورد بخوانید.

۱- حداقل روی کاغذ اسکوچیچ گزینه بدی برای پرسپولیس نیست. او با شرایط فوتبال ایران آشناست، در نفت آبادان و ملوان انزلی نشان داد توانایی فنی قابل‌قبولی دارد و تیمش بلد است فوتبال بازی کند، نقطه عطف کارنامه‌اش هم تیم ملی بود که به هر حال آن مجموعه ورشکسته ناامید را به سمت جام‌جهانی رهنمون کرد. اسکوچیچ در زمان هدایت تیم ملی مورد توجه و حمایت بخش قابل‌توجهی از هواداران پرسپولیس بود که این هم می‌تواند فاکتور مثبت دیگری برای حضورش در اردوگاه سرخپوشان باشد.

۲- با وجود توافقات اولیه، گویا هم‌اکنون اسکوچیچ از پرسپولیس فاصله گرفته که دلیلش هم درخواست مالی بالای اوست؛ چیزی حدود یک میلیون دلار! به‌نظر می‌رسد اسکوچیچ قصد دارد تلافی دورانی را که با قیمت کم روی نیمکت تیم ملی نشست، سر پرسپولیس دربیاورد که طبیعتا این قابل‌قبول نخواهد بود. خود مربی کروات هم می‌داند که در حال‌حاضر چنین ارزشی در بازار ندارد و پرسپولیس اگر قصد داشته باشد چنین مبلغی هزینه کند، می‌تواند سراغ مربیان بزرگ‌تر برود. بنابراین دندان‌گردی دراگان می‌تواند فرصت مطلوب و جذاب کار در پرسپولیس را از او بگیرد؛ آن هم تیمی که فصل آینده در لیگ نخبگان آسیا حضور خواهد داشت.

۳- نهایتا اینکه اگر موانع برطرف شود و اسکوچیچ به پرسپولیس بیاید، چند موقعیت ویژه شکل خواهد گرفت که شاید جذاب‌ترین آنها رویارویی او با جواد نکونام باشد. زمان سرمربیگری دراگان در تیم ملی، یک‌بار شایعه شد نکونام قرار است دستیار او شود. با این حال جواد با ادبیاتی بسیار عجیب این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «ایشان باید دستیار من شود!» با این سطح از کل‌کل، حالا فرض کنید دربی تهران داریم، با نکونام روی نیمکت استقلال و دراگان اسکوچیچ روی نیمکت پرسپولیس. جالب نخواهد شد!؟

منبع: ورزش سه

682732