تکلیف سرمربی بعدی پرسپولیس مشخص شد

سرمربی بعدی پرسپولیس هم خارجی خواهد بود و بعید است علی دایی به این تیم بازگردد.
تصویر تکلیف سرمربی بعدی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون،بعد از قهرمانی پرسپولیس این باشگاه طی روزهای اخیر درگیر تمدید قرارداد با اوسمار است. سرمربی که در نیم فصل جانشین یحیی شد و توانست تیمش را قهرمان لیگ کند. نتایج خوب همراه با ارائه بازی‌های زیبا باعث شد تا پرسپولیسی‌ها خواهان تمدید قرارداد با اوسمار شوند. با این حال شواهد نشان می‌دهد سرمربی برزیلی قصدی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند. طی روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص جانشین اوسمار مطرح شد و گزینه‌های مختلفی هم به پرسپولیس لینک شدند. یکی از گزینه‌هایی که نامش پیرامون باشگاه پرسپولیس شنیده شده علی دایی اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران است که چند سال است در تیمی مربیگری نکرده است.

به واسطه رابطه نزدیک دایی با درویش همواره از او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس نام برده می‌شد. حتی طی چند سال اخیر دوبار درویش پیشنهاد حضور روی نیمکت پرسپولیس را به دایی داد ولی با جواب منفی شهریار مواجه شد. خود دایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد قصدی برای قبول هدایت پرسپولیس ندارد. دایی یکبار بعد از جدایی یحیی گل محمدی در نیم فصل گذشته و یکبار هم سال قبل پیشنهاد درویش را رد کرده بود.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد طی روزهای اخیر درویش پیشنهاد جدیدی به اسطوره فوتبال ایران نداده است و دایی گزینه هدایت پرسپولیس نیست. هواداران پرسپولیس در صورت جدایی اوسمار خواهان حضور یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت تیمشان هستند و تحت هیچ شرایطی رای به حضور مربی ایرانی نخواهند داد. به این ترتیب گزینه‌های ایرانی مطرح شده برای پرسپولیس اصلا گزینه این باشگاه نیستند و به طور حتم مربی بعدی پرسپولیس هم خارجی خواهد بود. پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوار به بازگشت اوسمار هستند ولی در صورتی که او پاسخ منفی به سرخ پوشان بدهد، باشگاه پرسپولیس به دنبال استخدام یک سرمربی خارجی خواهند رفت.

منبع: خبرورزشی

682348