رئال مادرید علیه کارلو آنچلوتی بیانیه صادر کرد

باشگاه رئال مادرید ضمن تکذیب ادعای کارلو آنچلوتی تایید کرد که سال بعد در جام باشگاه‌های جهان حاضر خواهد بود.
تصویر رئال مادرید علیه کارلو آنچلوتی بیانیه صادر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه رئال مادرید به صحبت‌های آنچلوتی در خصوص جام باشگاه‌های جهان واکنش نشان داد و در همین رابطه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه رئال آمده است: «باشگاه فوتبال رئال مادرید اعلام می‌کند که هیچ‌وقت حضورش در جام جهانی باشگاه‌های جدید که توسط فیفا در فصل آینده 2024/2025 برگزار می‌شود را زیر سؤال نبرده است. بنابراین، باشگاه ما طبق برنامه‌ریزی‌ قبلی در این رقابت رسمی شرکت خواهد کرد. با افتخار و با نهایت اشتیاق، می‌خواهیم میلیون‌ها طرفدارمان در سرتاسر جهان را با کسب یک قهرمانی جدید خوشحال کنیم.»

این در حالی است که صبح امروز کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گو با نشریه ایل جورناله ایتالیا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید در دوره جدید رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها حضور نخواهد داشت.

نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها از تابستان سال آینده با حضور 32 باشگاه برگزار خواهد شد که این تورنمنت بیش از پیش بازیکنان تیم‌های مطرح قاره سبز را درگیر مسابقات و برنامه تیم‌ها را فشرده‌تر خواهد کرد.

آنچلوتی در این خصوص گفت: «فیفا فراموش‌کار است. بازیکنان و باشگاه‌ها در این تورنمنت شرکت نخواهند کرد. تنها یک بازی رئال مادرید 20 میلیون پوند می‌ارزد و آن وقت فیفا می‌خواهد به ما برای حضور در کل تورنمنت این رقم را بدهد. خیر. چنین چیزی امکان پذیر نیست. سایر باشگاه‌ها نیز مانند ما دعوت فیفا را رد خواهند کرد.»

منبع: ورزش سه

682005