حمایت رئیس جبهه اصلاحات از پزشکیان در انتخابات

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران ضمن اعلام حمایت از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، نوشت: «تایید صلاحیت دکتر پزشکیان را برای ایران به فال نیک می‌گیریم».
تصویر حمایت رئیس جبهه اصلاحات از پزشکیان در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام حمایت از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، نوشت: «تایید صلاحیت دکتر پزشکیان را برای ایران به فال نیک می‌گیریم».

پیش از این جبهه اصلاحات ایران در جلسه مجمع عمومی خود که در روزهای گذشته برگزار شده بود، مسعود پزشکیان را با دو سوم آرای اعضای مجمع، پس از عباس آخوندی، به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرده بود.

به گزارش تسنیم، وزارت کشور روز گذشته (یکشنبه) اسامی نامزدهای احرازصلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد قرار است یک سال زودتر از موعد قانونی و در تاریخ 8 تیرماه 1403 برگزار شود.

منبع: تسنیم

681900

نظرات شما ( 1 نظر )

محمدرضا کیانفر |
دوشنبه 21 خرداد 140319:07
. آذر منصوری اصلاح‌طلب گفت: به زودی ستاد انتخابات جبهه‌ی اصلاحات راه اندازی می‌شود. خانم منصوری، دارید خودتان را به همان تله‌ای می‌اندازید که سال 88 میرحسین افتاد زیرا پیشاپیش رئیس جمهور مجهز به گازانبر تعیین گردیده تا باقیمانده‌ی جبهه‌ی اصلاحات را به دامن براندازان سوق دهد. باز مرغک فوق دیواری نشست، دیده سوی دانه‌ی دامی ببست. بار دیگر سوی این دام آمدیت، خاک اندر دیده‌ی توبه زدیت. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.