آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی شاعر پیشکسوت از زبان پزشک معالج

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج استاد محمدعلی بهمنی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این شاعر پیشکسوت و روند درمان وی ارائه کرد.
تصویر آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی شاعر پیشکسوت از زبان پزشک معالج

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی بهمنی، شاعر یشکسوت و ترانه‌سرای نام‌‌آشنا، در اثر سکته مغزی در بیمارستان تندیس در جردن بستری است. محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج، در تازه‌ترین مطلبی که صفحه شخصی بهمنی در فضای مجازی منتشر کرده، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این شاعر ارائه کرده است.

هاشمیان با بیان اینکه حال استاد بهمنی رو به بهبود است، گفت: قرار شده است تا سی‌تی‌ آنژیو مغزی در کنار داروهایی که تجویز شده است، جهت بررسی بیشتر انجام شود. امیدوار هستیم تا 48 ساعت آینده عمده آسیب‌هایی که ایجاد شده کمتر شود و مداخلات جنبی نیز نیاز نباشد.

وی با بیان اینکه در چند ساعت گذشته حال استاد بهمنی بهتر شده است، افزود: با توجه به داروهایی که از قبل مصرف می‌کرده است و داروهای جدیدی که تجویز شده، امیدواریم وضعیت ایشان تا 48 ساعت آینده بهتر شود و بتوانیم فشار خون را کنترل کنیم که نه خیلی پایین بیاید و نه افزایش یابد و از نظر نورولوژی و عصبی بهتر شود.

محمدعلی بهمنی متولد سال 1321 در دزفول است و «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر او هستند.

منبع: تسنیم

681877