چرا پزشکان زیبایی به انجام لیفت صورت به وسیله نخ تاکید بیشتری دارند؟

امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی از تکنیک های متفاوت برای زیبایی هر چه بیشتر و جوانسازی پوست استفاده می شود. از مهمترین این تکنیک ها می توان به لیفتینگ صورت به وسیله نخ که توسط جراح لیفت صورت با نخ انجام می‌شود اشاره کرد. اگر از چین و چروک های پوست تان خسته شده اید، مزیت این روش زیبایی را نادیده نگیرید. اما باید در این مسیر همواره بهترین ها را انتخاب کنید!
تصویر چرا پزشکان زیبایی به انجام لیفت صورت به وسیله نخ تاکید بیشتری دارند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی از تکنیک های متفاوت برای زیبایی هر چه بیشتر و جوانسازی پوست استفاده می شود. از مهمترین این تکنیک ها می توان به لیفتینگ صورت به وسیله نخ که توسط جراح لیفت صورت با نخ انجام می‌شود اشاره کرد. اگر از چین و چروک های پوست تان خسته شده اید، مزیت این روش زیبایی را نادیده نگیرید. اما باید در این مسیر همواره بهترین ها را انتخاب کنید!

ما به شما دکتر فرزان نقشوار را که به گفته زیباجویانشان طبق نظرسنجی صورت گرفته، بهترین جراح لیفت با نخ در تهران شناخته می شود، به عنوان متخصصی که همواره از ابتدا راه و جلسات مشاوره تا پایان دوران نقاهت همراه زیباجوی خود است تا آرامش خاطرش را فراهم کند، معرفی میکنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با دنیای این عمل زیبایی آشنا شوید.

درباره این روش لیفتینگ بیشتر بدانید

این روش با تحریک روند ساخت کلاژن می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشد. هر چقدر پوست خاصیت ارتجاعی بیشتری داشته باشد، پروسه جوانسازی با سرعت بالاتری انجام خواهد شد. اگر علائم پیری پوست را دارید و به دنبال روشی برای خلاصی از چین و چروک های سطحی و عمیق صورت تان هستید، حتما این روش را امتحان کنید.

سن مناسب برای انجام لیفتینگ به وسیله نخ های مخصوص به عواملی مانند خاصیت ارتجاعی پوست و میزان افتادگی صورت بستگی دارد. به صورت کلی، افراد 40 تا 60 ساله ممکن است بیشترین سود را از روش لیفت با نخ ببرند. برای روش از نخ های پلی دیوکسانون استفاده می شود. این نخ های درجه یک، بسیار قابل جذب و ایمن هستند. افرادی که از جراحی صورت برای جوانسازی پوست واهمه دارند، می توانند نجام این عمل با نخ های پلی دیوکسانون را انتخاب کنند.

این جراحی زیبایی با درد زیادی همراه نیست و به طور معمول پزشکان از ماده بی حسی زیر پوست استفاده می کنند. به همین خاطر، کسانی که این عمل را انجام داده اند، احساس درد نخواهند کرد. پزشکان به بیمارانی که قدرت کمتری برای تحمل دردهای ناشی از جراحی جوانسازی صورت را دارند، انجام لیفتینگ پوست را پیشنهاد می کنند.

هدف از این کار این است که افتادگی خفیف پوست برطرف شده و خطوط ظریف و کوچک روی صورت تان دیده نشود. به خاطر داشته باشید که این لیفتینگ، تهاجمی تر از روش های دیگر نیست و به همین دلیل مورد تاکید پزشکان زیبایی قرار گرفته است. این تکنیک روی نواحی تمرکز می کند که مستعد چین و چروک هستند. در صورتیکه به رژیم غذایی تان توجه کرده و اقدامات مراقبتی دیگر را انجام دهید، لیفتینگ تا چند سال ماندگاری خواهد داشت.

بهترین متود زیبایی توسط دکتر نقشوار

مزیت لیفتینگ با این روش

این متود زیبایی می تواند بهترین جایگزین روش های جراحی صورت برای جوانسازی پوست باشد. به همین خاطر، پزشکان به کسانی که از جراحی ترس دارند، لیفتینگ با این متود را پیشنهاد می کنند. شاید برای شما نیز جای سوال است که چرا پزشکان تاکید زیادی به انجام لیفت صورت به وسیله نخ دارند؟ پاسخ به این سوال ارتباط زیادی به مزیت این روش دارد.

  • چروک های پوست و خطوط ریز صورت کاهش پیدا خواهد کرد.
  • نتایج دارای ماندگاری نسبتاً طولانی خواهند بود.
  • در لیفتینگ، جذب راحت تر و سریع تر نخ ها در پوست صورت می گیرد.
  • از سایر مزایای لیفتینگ می توان به مقرون به صرفه بودن این روش اشاره کرد.
  • برای لیفتینگ، نیاز به آمادگی قبلی نخواهید داشت.
  • پروسه ریکاوری بعد از لیفتینگ سریع تر خواهد بود.
  • پس از لیفت با این روش، برش یا زخم روی سطح پوست باقی نخواهند ماند.
  • این روش برای پوست های حساس نیز مناسب است.

بازه زمانی ماندگاری لیفت با این روش چقدر است؟

یکی از سوالات رایج بسیاری از زیباجویان، مدت زمان دوام لیفتینگ است. بازه زمانی ماندگاری لیفت صورت با این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور معمول، ماندگاری ای از 9 ماه تا سه سال دارد. به دلیل ماندگاری نسبتاً طولانی تر این روش، پزشکان توصیه می کنند که برای جوانسازی از این تکنیک استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که سن، سابقه جراحی های پلاستیک قبلی، نوع و تعداد نخ های مورد استفاده نیز در ماندگاری لیفتینگ صورت با این روش تاثیرگذار هستند. البته انجام لیفتینگ توسط پزشک متخصص نیز در افزایش ماندگاری آن موثر است. اگر قصد دارید که مدت طولانی پوستی جوان و شاداب تر داشته باشید، لیفتینگ به وسیله نخ در مطب دکتر نقشوار را در اولویت قرار دهید.

دلایل تاکید پزشکان به این متود

پزشکان به دلایل مختلف تاکید می کنند که زیباجویان، این روش زیبایی را انتخاب کنند. این روش بدون نیاز به بستری و به صورت سرپایی انجام می شود. لازم نیست که تکنیک مراقبتی خاصی را بعد از عمل رعایت کنید و بخیه و اسکار روی سطح پوست قابل مشاهده نخواهد بود. به علاوه، زیباجو در پروسه انجام جراحی، تحت بیهوشی قرار نمی گیرد.

روش زیبایی نوین با دکتر فرزان نقشوار

کاربردهای این جراحی زیبایی

این متود جراحی زیبایی که با نخ انجام می شود کاربردهای زیادی دارد و پزشکان در موارد مختلف از این تکنیک استفاده می کنند. معمولاً این متود برای بخش هایی از صورت مناسب است که انعطاف پذیری یا خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند. در کل، از کاربردهای این جراحی زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • کشیدن چشم و ابرو
  • از بین بردن چین و چروک
  • کوچک کردن و کشیدن بینی
  • کلاژن سازی
  • بهبود بافت پوست صورت و بدن

سخن پایانی

به دلایل مزایایی که این عمل زیبایی دارد، بسیاری از پزشکان و حتی زیباجویان از این تکنیک استقبال زیادی کرده اند. مراکز پزشکی مختلف در سطح تهران در زمینه لیفتینگ فعالیت می کنند. اما در کلینیک دکتر فرزان نقشوار، خدمات زیبایی توسط پزشکی با بیش از 20 سال سابقه ارائه می شوند. لیفتینگ به وسیله نخ در مطب دکتر نقشوار در محیط کاملاً تمیز و با استفاده از متریال مرغوب انجام خواهد شد. مطب ایشان در سعادت آباد تهران قرار گرفته است و به صورت حضوری می توانید از دکتر راهنمایی دریافت کنید.

منبع: drnaghshvar.com

681845