یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی در غزه به هلاکت رسید

رسانه‌ای صهیونیستی امروز (شنبه) از هلاکت یک افسر ارشد ارتش رژیم اشغالگر حین تلاش برای دستیابی به اسرای صهیونیست در نوار غزه خبر دادند.

تصویر یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی در غزه به هلاکت رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه الجزیره در این باره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی حین تلاش برای آزاد کردن اسرای این رژیم در نوار غزه به دست رزمندگان فلسطینی به هلاکت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز با تایید این خبر اعلام کرد که فرد کشته شده «ارنون زامورا» یکی از افسران ارشد یگان ویژه مرزبانی «یمام» است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

این ادعای ارتش رژیم صهیونیستی هنوز از طرف مقاومت فلسطین تایید نشده است.

با گذشت هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

681613