با افتخار می خواهم پرسپولیسی شوم/ مگر می شود به این تیم فکر نکنی

مهاجم پیشین پرسپولیس احتمال بازگشت به تیم سابق خود را رد نکرد و گفت برای این اتفاق لحظه شماری می کند.
تصویر با افتخار می خواهم پرسپولیسی شوم/ مگر می شود به این تیم فکر نکنی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی علیپور که پس از پایان لیگ پرتغال و انقضای قراردادش با ژیل ویسنته، به ایران بازگشته و در زادگاه خود مشغول استراحت است، طی مصاحبه‌ای درباره آینده حرفه‌ای خود صحبت کرد.

در بخشی از گفت‌وگو با آرمان ملی، علی علیپور در خصوص تصمیمی که برای آینده دوران فوتبالی خود گرفته، گفت: از روزی که مصدومیت پیش آمد، روزهای بدی گذراندم و چالش‌های زیادی داشتم. به همین دلیل الان در استراحت هستم و اخبار را پیگیری نمی‌کنم. قبل از پایان لیگ از کشورهای پرتغال، بلژیک، ترکیه، قطر، امارات و حتی ایران پیشنهاداتی گرفتم، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و فعلا ترجیح دادم به استراحت بپردازم تا ذهنم ریکاوری شود و برگردم.

هنوز فرصت هست و فکر می‌کنم هنوز نه پنجره نقل و انتقالاتی اروپا و نه پنجره نقل و انتقالاتی ایران باز نشده‌اند. من این فصل بازیکن آزاد بودم و می‌توانستم زودتر از اینها مذاکره کنم اما تصمیم گرفتم عجله نکنم و با آرامش پیش بروم تا ببینم خدا چه می‌خواهد و یک تصمیم خوب بگیرم.

مهاجم پیشین پرسپولیس احتمال بازگشت به تیم سابق خود را رد نکرد و ادامه داد: ما چه در دوره‌ای که با تیم‌های دیگر قرارداد داشتیم و چه نداشتیم، همیشه به پرسپولیس فکر کردیم و می‌کنیم. جدا از بحث‌ بزرگی باشگاه پرسپولیس و هواداران این باشگاه، وقتی شش سال در تیمی باشی و اتفاقات خوبی برایت رقم بخورد، آن تیم همیشه در ذهنت باقی می‌ماند و به آن فکر می‌کنی. حتی وقتی با یک تیم اروپایی هم قرارداد داری، اصلا نمی‌توانی که به شور و هیجان هواداران و حس و حال حضور در پرسپولیس فکر نکنی.

صددرصد به بازگشت به پرسپولیس فکر کرده‌ام و باعث افتخارم است که دوباره این اتفاق رقم بخورد. تا آن لحظه بی‌صبرانه لحظه‌شماری می‌کنم و عاشق آن لحظه‌ای هستم که این اتفاق رخ بدهد. با این حال در حال حاضر در استراحت هستیم‌. باید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

علیپور درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، تصریح کرد: شرایط سخت بود. می‌دانستم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است. دو بازی آخر پرسپولیس برای من جای سوال داشت، چون هم شمس‌آذر با آقای دقیقی و هم مس رفسنجان با آقای نویدکیا حریفان سختی برای پرسپولیس بودند و به همین دلیل نگران بودم، اما دلخوشی‌ام این بود که پرسپولیس صدر جدول است و کار دست خودش است. از زمانی که خودم در پرسپولیس بودم، هر وقت کار دست خود پرسپولیس بود، تمام توانش را می‌گذاشت تا به هدفش برسد. تنها نگرانی‌ام در بازی آخر بود که خدا را شکر در دقایق آخر توانستیم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم‌.

منبع: مهر

681354