پاسخ پاری‌سن‌ژرمن به ادعای جنجالی امباپه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به مصاحبه جدید ستاره پیشین این تیم که اظهاراتی جنجالی در آن مطرح شد، واکنش نشان داد.
تصویر پاسخ پاری‌سن‌ژرمن به ادعای جنجالی امباپه

به گزارش سایت خبری پرسون، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن خیلی سریع حاشیه‌ساز شد. کمتر از دو روز از اعلام رسمی این جابجایی، ستاره فرانسوی در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم ملی فرانسه برابر لوکزامبورگ (دیداری که امشب از ساعت 22:30) به وقت تهران برگزار می‌شود، به مدیران تیم سابقش حمله کرد و سکوتش را در مورد رفتاری که آنها با او به خاطر خودداری از تمدید قراردادش در پیش گرفته بودند شکست.

در ابتدای فصل گذشته بود که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امباپه را به خاطر خودداری از تمدید قراردادش، از همراهی تیم در اردوی پیش فصل در ژاپن منع کرد. به نظر می‌رسید که قرار است داستانی مشابه تبعید شدن آدرین رابیو از ترکیب اصلی PSG برای امباپه تکرار شود اما این اتفاق رخ نداد و لوئیس انریکه سرمربی پاریسی‌ها ستاره ملی‌پوشش را در ترکیب اصلی نگه داشت. امباپه نیز در نشست خبری‌اش فاش کرد که بازگشتش به ترکیب PSG تنها به لطف انریکه و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی باشگاه بوده و بدون وساطت آنها امکان نداشت که این کار را انجام دهد. او گفت: به من فهماندند که دیگر قرار نیست برای PSG بازی کنم. باشگاه این موضوع را خیلی خشونت‌آمیز به من اعلام کرد. بدون وساطت لوئیس انریکه و لوئیس کامپوس امکان نداشت که پایم را در زمین بگذارم. آنها مرا نجات دادند. واقعیت این است.

امباپه همچنین مدعی شد که به دلیل وضعیت قراردادش، شمار دقایق حضور او در ترکیب تیم، با نزدیک شدن فصل به هفته‌های پایانی، کم و کمتر شد. او ادامه داد: حالا می‌توانم یک نفس راحت بکشم. من بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم که با نگاه کردن به صورتم این موضوع مشخص باشد. من در مقطع پایانی فصل خیلی کمتر از قبل بازی کردم و همه دلیل آن را می‌دانند. بله تطبیق پذیری با شرایط هم بخشی از زندگی یک بازیکن حرفه‌ای است.

ادعاهای امباپه به پاریسی‌ها برخورده و اکنون آنها به شیوه‌های مختلف به او جواب داده‌اند. ابتدا یکی از منابع نزدیک به باشگاه نامش فاش نشد با خبرگزاری رسمی فرانسه صحبت کرد و امباپه را «بازیکنی به کلی فاقد کلاس کاری» دانست. پس از آن نیز بیانیه‌‌ای توسط خود باشگاه منتشر شد که در آن آمده است: ناصر الخلیفی هرگز کوچکترین نظر شخصی‌‌اش را به تیم تحمیل نکرده است. لوئیس انریکه هم حتی به این موضوع گواهی داد. با این حال وقتی امباپه چیزی می‌گوید، تمام دنیا فکر می‌کنند حرفی که او می‌زند حقیقت دارد. به وقتش، همه چیز مشخص و حقایق آشکار خواهند شد.

امباپه دو سال پیش قصد پاریس و پیوستن به رئال مادرید را داشت اما با مداخله و پافشاری امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، او به ناچار مجبور شد دو سال دیگر در پاری‌سن‌‌ژرمن بماند و قراردادی 2 ساله با امکان تمدید آن برای سال سوم ( به صورت یکطرفه از سوی بازیکن) بست که از آن استفاده نکرد.

منبع: مهر

681287