ام‌باپه تصمیم نهایی را گرفت

شبکه تلیفوت فرانسه اعلام کرد که تکلیف ام‌باپه در تابستان سال جاری مشخص شد و او پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد.
تصویر ام‌باپه تصمیم نهایی را گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، کیلیان ام‌باپه تابستان بسیار عجیبی را تجربه کرد.

این بازیکن باتجربه تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او درخواست باشگاه پاریسی برای تمدید قرارداد را رد کرد و این اصلا به مذاق باشگاه پاریسی خوش نیامد و به همین خاطر او را از فهرست تیم برای سفر به ژاپن خط زدند و حتی برای فشار آوردن به او در فهرست تیم برای هفته نخست هم قرار نگرفت.

در نهایت سران باشگاه پاری سن ژرمن مجبور شدند که ام‌باپه را باوجود خریدهای بزرگی که در تابستان داشتند به ترکیب برگرداند که این تصمیم آن‌ها جواب داد و او در دو بازی اخیر سه گل به ثمر رسانده است.

باوجود آن‌که هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر پیوستن ام‌باپه به تیم خود هستند اما شبکه تلیفوت فرانسه اعلام کرد که تکلیف ام‌باپه برای فصل جاری به صورت قطعی مشخص شد به طوری‌که او در تابستان سال جاری پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد و در تیم باقی خواهد ماند.

تلیفوت نوشت: ام‌باپه تصمیم گرفت که تا پایان قراردادش در پاری سن ژرمن باقی بماند و باشگاه پاریسی هم بی خیال فروش این بازیکن در تابستان شد. ام‌باپه سه راه بیشتر ندارد یا این‌که قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید می‌کند؛ یا این‌که قراردادش را به مدت طولانی مدت تمدید خواهد کرد که در این صورت جایگاه ویژه‌ای در پروسه جدید تیم پاریسی خواهد داشت و در نهایت این‌که تا پایان قراردادش در پاری سن ژرمن باقی می ماند تا در تابستان سال بعد بازیکن آزاد شود و به تیمی که دوست دارد برود.

ام‌باپه بارها اعلام کرده است که رویای او بازی کردن در رئال است و در صورتی که بازیکن آزاد شود راهی کهکشانی‌ها خواهد شد.

منبع: ایسنا

508432