رهبر انقلاب در حرم امام(ره): طوفان الاقصی عملیات مورد نیاز تمام منطقه بود

سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) آغاز شد.
تصویر رهبر انقلاب در حرم امام(ره): طوفان الاقصی عملیات مورد نیاز تمام منطقه بود

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در از ساعت 8 صبح امروز دو شنبه در مرقد مطهر امام راحل آغاز شد.

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام سید حسن خمینی، حضرت‌آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انفقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

ایشان فرمودند: امروز میخواهم از زاویه دید امام بزرگوار، به دو موضوع مهمی که از فاصله خرداد گذشته تا امروز اتفاق افتاده است، کلماتی عرض کنم. یکی مساله فلسطین است که امروز مساله اول دنیاست و با یک حمله عظیم مردمی آغاز شد و دنباله‌های آن تا امروز چشم دنیا را متوجه خود کرده است و آن را به مساله اول دنیا تبدیل کرده است.

یکی هم حادثه‌ی تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ماست که آن هم حادثه بزرگی است؛ پیامدهایی دارد؛ هم در دائره‌ی داخلی کشور و هم در عرصه جهانی؛شهادت رئیس‌جمهورمان و همراهانشان که یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

سپس درباره مساله انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در زمینه انتخابات داریم چندکلمه‌ای عرض خواهم کرد.

برخی مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب را در ادامه می‌خوانید:

- آنچه امام درباره آینده فلسطین پیش‌بینی کرده بودند، امروز در حال تحقق است.

- امام گفتند خود مردم فلسطین باید در میدان عمل حق خودشان را بگیرند و رژیم صهیونیست را وادار به عقب‌نشینی کنند

عملیات طوفان الاقصی در 18 مهر سال گذشته، دقیقاً مورد نیاز منطقه بود. منطقه ما به این علیات نیاز داشت و این عملیات پاسخ به آن نیاز بود.

- این عملیات یک ضربه تعیین کننده ای به رژیم صهیونیستی بود و این رژیم بر اثر آن ضربه، دچار ابتلائاتی شده است که از آن نجات پیدا نخواهد کرد.

- طوفان 15 مهر، نقشه با دقت طراحی شده دشمن را باطل کرد. حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، واکنش عصبی به باطل شدن نقشه آنهاست

- من نمی دانم فرماندهان فلسطینی می‌دانستند چه کار بزرگی دارند می‌کنند یا نه ولی کاری که اینها کردند، کاری بود که هیچ چیز دیگری نمی‌توانست جای آن را بگیرد. آنها یک توطئه بزرگ بین‌المللی را برای منطقه غرب خاورمیانه با طوفان الاقصی از بین بردند و باطل کردند.

طوفان الاقصی درست در وقت خود اتفاق افتاد و رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داد که جز اضمحلال و نابودی او نیست.

منبع: تسنیم

681153