اعتراف یک استقلالی در خصوص قهرمانی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر، تصریح کرد: محرم نویدکیا را می‌شناسم و با او همبازی بودم و طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که با شرافت بازی می‌کند.
تصویر اعتراف یک استقلالی در خصوص قهرمانی پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، امین منوچهری درباره پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی بار فنی خاصی نداشت و تمام تمرکز بازیکنان استقلال روی نتیجه دیدار سرخپوشان مقابل شمس آذر بود. وقتی قهرمانی در دستمان بود به سادگی آن را از دست دادیم و اکنون باید منتظر باشیم تا تیم رقیب امتیاز از دست بدهد.

وی در ادامه گفت: هواداران از سرمایه‌های استقلال هستند و حیف است که تا این حد استرس بکشند. استقلال در طول بازی با وجود اینکه گل‌گهر را شکست داد به فکر نتیجه رقیب بودند و این یک امر طبیعی است چرا که در بازی که سرخ‌پوشان برنده می‌شوند استقلال هر چقدر تلاش کند باز هم فایده ندارد. متاسفانه در روزی که می‌توانستیم مقابل نساجی تمام توانمان را به کار بگیریم و اکنون در هفته آخر با آرامش بازی کنیم تبدیل شد به یک استرس بزرگ که فقط امیدمان به باخت پرسپولیس است.
اول امیدمان به مس رفسنجان است، بعد به همت بازیکنان استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر، تصریح کرد: محرم نویدکیا را می‌شناسم و با او همبازی بودم و طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که با شرافت بازی می‌کند. اول امیدمان به مس رفسنجان است و دوم به همت بازیکنان استقلال. به نظر من مس مقابل پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند تا در این مسابقه امتیاز لازم را کسب کند. بذر ناامیدی نمی‌پاشم، اما واقعیت این است که بازی در آزادی برای هر تیمی دشوار خواهد بود و نباید به تیم مس فشار بیاوریم. نکته‌ای که خیلی مهم است این است که در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اتفاقات خارج از میدان رخ ندهد.

منوچهری با بیان اینکه اکنون نمی‌شود کسی را مقصر دانست، عنوان کرد: بازیکنان در این ۳ هفته پایانی تمرکز کافی را نداشتند. از نظر من شکست یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان شوکی بود که بالای جدول را تغییر داد و باعث شد شاگردان نکونام کار را تمام شده ببینند. استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد و بهتر است به دنبال مقصر نباشیم. به عنوان هوادار باید بگویم که چه قهرمان شویم و چه نشویم در پایان فصل باید بررسی شود که چه اتفاقاتی افتاده و در آن زمان به دنبال مقصر این مشکلات باشیم. با تمام این تفاسیر امید زیادی به قهرمانی در هفته پایانی دارم.
سال گذشته ورزشگاه را به خاطر پرسپولیس تغییر دادند

وی در ارتباط با ورزشگاه محل برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، متذکر شد: این اتفاق سال گذشته برای پرسپولیس رخ داد و در بازی پایانی محل برگزاری مسابقه را به خاطر حساسیت قهرمانی تغییر دادند. اکنون شاهد هستیم که سرنوشت قهرمانی هم ممکن است تغییر کند و بهتر است ورزشگاهی انتخاب شود که هواداران بتوانند در آن حضور داشته باشند. اینکه سال گذشته ورزشگاه را به خاطر پرسپولیس تغییر دادند و امسال به خاطر استقلال تغییر نمی‌دهند وجهه خوبی ندارد. اگر مسئولین علاقه‌ای به رنگ قرمز دارند بگویند تا ما هم متوجه شویم در یک جنگ نابرابر قرار داریم. در لیگ ایران متأسفانه عدالت به صورت برابر بین ۲ تیم سرخابی تقسیم نمی‌شود و همین موضوع باعث ناراحتی هواداران استقلال می‌شود. امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود تا هواداران استقلال بتوانند تیمشان را حمایت کنند.
باید فکری به حال آکادمی استقلال شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه باید فکری به حال آکادمی استقلال شود، خاطرنشان کرد: از مسئولان و مدیریت باشگاه استقلال تقاضا می‌کنم که به فکر آکادمی استقلال هم باشند. از نظر من این آکادمی وضعیت خوبی ندارد و بسیاری از بازیکنان جوان مسیر خوبی را در پیش نمی‌گیرند چرا که به خوبی از آن‌ها حمایت نمی‌شود. این بازیکنان بعدها باعث سودهای میلیاردی برای استقلال می‌شوند. نمونه بارز آن ایمان مبعلی است که با آکادمی شباب الاهلی توانست قهرمان شود و ماجرا از این قرار است که باید تحقیق کنیم و بپرسیم که چطور یک آکادمی می‌تواند به این صورت حرفه‌ای عمل کند. جوانان باید از بچگی به خوبی پرورش داده شوند و لازمه این موضوع مدیریت صحیح است. به محسن خلیلی بابت زحماتی که برای آکادمی پرسپولیس می‌کشد تبریک می‌گویم و مطمئنم که پرسپولیس ثمره آن را بعدها خواهد دید.

منبع: ورزش سه

680571