این چه مدل بازی است که استقلال انجام می دهد؛ جام نمی خواهد؟

هافبک سابق پرسپولیس گفت: کادر فنی استقلال با ایجاد چنین حواشی علیه پرسپولیس اشتباهات خودش را توجیه نکند.
تصویر این چه مدل بازی است که استقلال انجام می دهد؛ جام نمی خواهد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد داداش‌زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر و تداوم صدرنشینی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی با برنامه و هماهنگ را به نمایش گذاشت و از همان ابتدا مشخص بود که برای برد آمده بودند. خدا را شکر در این مسابقه پیروز شدیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس با استفاده از هوش سرمربی‌اش که آرامش را به تیم تزریق کرد و باعث ایجاد تمرکز در تیم شد توانست صدر جدول را حفظ کنند تا در تکاپوی برپایی جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی باشند. بزرگ‌ترین دلیل برای جایگاهی که اکنون در لیگ داریم تنها هواداران هستند که از ابتدای لیگ تا به اینجا تیم را حمایت کردند و با ایجاد انگیزه و روحیه در تیم ثمره‌اش را اکنون با جشن قهرمانی خواهند دید. یک ۹۰ دقیقه حساس مقابل مس خواهیم داشت که به نظرم اگر مانند ۲ بازی گذشته با صلابت عمل کنیم قطعاً یک قهرمانی باشکوه را در تاریخ باشگاه رقم خواهیم زد.

هر موقع توپ به محوطه جریمه می‌رسید دلهره می‌گرفتم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با خط دفاع سرخپوشان، تصریح کرد: خط دفاع پرسپولیس همچنان آسیب‌پذیر است و هر موقع که توپ به محوطه جریمه پرسپولیس می‌رسید دلهره می‌گرفتم. خط حمله سرخ پوشان جور خط دفاع را می‌کشند و کادر فنی باید مشکلات خط دفاع را برای بازی حساس مقابل مس رفسنجان رفع کنند.

وی اضافه کرد: بیرانوند در این مسابقه ۱۰ توپ را گرفت و یک توپ گل شد و نباید به خاطر آن یک توپ وی را مواخذه کنیم. مسعود ریگی در این مسابقه در چند صحنه عملکرد خوبی نداشت، اما با گلی که زد باعث فروکش شدن خشم هواداران شد. در مجموع تمام بازیکنان زحمت زیادی برای این مسابقه کشیدند و فعل خواستن را صرف کردند تا به هر قیمتی این قهرمانی را به دست بیاورند.

داداش‌زاده با بیان اینکه استقلال برنامه‌ای برای قهرمانی ندارد، عنوان کرد: استقلال انگار برای قهرمانی بازی نمی‌کند و هیچ برنامه‌ای برای پیروزی ندارد. همین بردهای اقتصادی بلای جان آبی‌پوشان شد. نمی‌دانم چه اتفاقی برای استقلال افتاده که این چنین قانع بازی می‌کند. ۲ تیم گل گهر و شمس آذر مقابل سرخابی‌ها با شرافت بازی کردند و قابل احترام بودند و از تلاش آن‌ها تشکر می‌کنم. به نظرم تمام فوتبال دوستان در ایران می‌دانند که چه تیمی یشترین زحمت را برای قهرمانی می‌کشد. ما از ابتدای لیگ تا به اینجا زحمات زیادی کشیدیم و به نظرم مستحق قهرمانی هستیم. کادر فنی استقلال با ایجاد چنین حواشی علیه پرسپولیس اشتباهات خودش را توجیه نکند.
نویدکیا نمی‌خواهد ۲ بازی پیاپی را بازنده باشد

وی در پایان با بیان اینکه هفته آخر سنگین و هیجان انگیز خواهد بود، خاطرنشان کرد: هفته بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم و از این رو هیجان بسیار زیادی را برای هواداران به همراه خواهد داشت. پیکان مقابل استقلال نیاز مبرم به امتیاز دارد و از آن سو مس رفسنجان هم که در هفته بیست و نهم شکست خورد به دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس است و نویدکیا نمی‌خواهد ۲ بازی پیاپی را بازنده باشد. یک حسنی که اوسمار دارد این است که او در تمام نشست‌ها به تیم رقیب احترام می‌گذارد و صراحتاً می‌گوید که به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم. از تمام هواداران قدردانی می‌کنم و امیدوارم در هفته پایانی با حضور پرشور در ورزشگاه تیم پرسپولیس را حمایت کنند.

منبع: ورزش سه

680393