ژولیت بینوش کارگردان می‌شود

ژولیت بینوش برای نخستین بار برای ساخت فیلمی پشت دوربین خواهد رفت.
تصویر ژولیت بینوش کارگردان می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، ژولیت بینوش برای نخستین بار پشت دوربین خواهد رفت و در یک فیلم آنتالوژی با عنوان Bike Me Up در کنار فیلمسازانی مانند سالی ال حسینی، ایزابل کوشت، ماتیاس شوایگهوفر، اسگر لت، فردریک آبورتین یک داستان را کارگردانی می‌کند. بینوش فیلمنامه را خودش می‌نویسد.

به نقل از دنیای تصویر، هر بخش از فیلم در یک شهر اروپایی اتفاق می‌افتد و به رابطه مردم محلی با دوچرخه سواری می‌پردازد. داستان فیلم ژولیت بینوش در پاریس است و رالف فاینس بازیگر فیلم اوست. ژولیت بینوش و رالف فاینس باهم در «بیمار انگلیسی» در مقام بازیگر همکاری کرده بودند. و حالا در این فیلم رالف فاینس مقابل دوربین ژولیت بینوش خواهد رفت.

گفتنی است که بینوش خودش هم بازیگر این فیلم خواهد بود. سالی ال حسینی داستان شهر لندن را با بازی جیمز کریشنا فلوید خواهد ساخت. ماتیاس شوایگهوفر داستان شهر برلین را با بازی خودش و روبی او.فی می‌سازد. بخش شهر بارسلونا را کارگردان مشهور ایزابل کوشت خواهد ساخت. بخش شهر بخارست را کریستینا جیکوب کارگردانی می‌کند شهر کپنهاگ را اسگر لت کارگردانی خواهد کرد. این شش داستان را فردریک آبورتین کنار هم قرار خواهد داد.

فیلم Bike Me Up به رابطه دوچرخه سواری با سینما خواهد پرداخت که از دزد دوچرخه ساخته ویتوریو دسیکا تا روز بزرگ ژاک تاتی تا فیلم‌های معاصر وجودداشته است.

منبع: سینما اعتماد

680347