هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

آلومینیوم اراک_سپاهان اصفهان/ زرد پوشان انتقام بازی رفت را می گیرند؟

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر مهمان تیم آلومینیوم اراک است.
تصویر آلومینیوم اراک_سپاهان اصفهان/ زرد پوشان انتقام بازی رفت را می گیرند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر شامگاه سه‌شنبه هشتم خرداد از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نقش‌جهان سرآغاز روز‌های کابوس‌وار ژوزه مورایس و شاگردانش در زمستان ۱۴۰۲ بود؛ مسابقه‌ای که با برتری غیرمنتظره اراکی‌ها خاتمه یافت و ۳ اخراجی نیز روی دست سپاهان گذاشت تا نماینده اصقهان با لشگری از محروم و مصدوم به مصاف گل‌گهر سیرجان برود و شکست‌های متوالی یکی پس از دیگری از راه برسد.

اگر از سپاهانی‌ها در مورد نامحبوب‌ترین حریف ممکن سوال کنید، محتمل‌ترین گزینه آلومینیوم اراک خواهد بود؛ علاوه بر مواردی که پیش‌تر ذکر شد، طلایی‌پوشان اصفهانی در ۵ بازی اخیر خود مقابل سبزپوشان اراکی بردی به دست نیاوردند؛ ۳ تساوی و یک شکست در لیگ برتر و یک تساوی با طعم حذف در جام حذفی گواهی بر آمار بد سپاهان مقابل آلومینیوم اراک است.

دو تیم اما در ۵ دیدار گذشته خود در لیگ و جام حذفی آماری تقریبا مشابه دارند؛ سپاهان ۲ برد و ۳ تساوی به دست آورده و آلومینیوم آمار ۳ برد و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است، ضمن این که هر دو تیم دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

بدون شک رویارویی سپاهان و آلومینیوم یکی از جذاب‌ترین مسابقات ۲ هفته پایانی لیگ برتر خواهد بود که قابلیت تکرار در فینال جام حذفی را نیز دارد.

680089