معرفی انواع مدل های کالسکه کودک و نوزاد

قیمت کالسکه کودک طبق مدل و شرایط انتخابی شما متغیر است،برای یک خرید هوشمندانه ابتدا باید هدفتان را برای خرید کالسکه معین کنید،و از همه نظر کالسکه را مورد بررسی قرار دهید مثل:قیمت کالسکه،سن استفاده از کالسکه،سبکی کالسکه و غیره و بعد از اون به دنبال نوع برند بروید.
تصویر معرفی انواع مدل های کالسکه کودک و نوزاد

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت کالسکه کودک طبق مدل و شرایط انتخابی شما متغیر است،برای یک خرید هوشمندانه ابتدا باید هدفتان را برای خرید کالسکه معین کنید،و از همه نظر کالسکه را مورد بررسی قرار دهید مثل:قیمت کالسکه،سن استفاده از کالسکه،سبکی کالسکه و غیره و بعد از اون به دنبال نوع برند بروید. خرید کالسکه نوعی سرمایه گذاری کوچک به حساب می آید با خرید کالسکه ای بادوام و کارآمد می تونین تا چند سال بعد برای فرزندان بعدی هم استفاده کنید،با وجود تورم زیادی که وجود دارد نوعی پس انداز به حساب می آید. مدل های متنوعی از انواع کالسکه های مختلف در فروشگاه ها وجود دارد و شما می توانید برای بررسی و خرید آنها به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام کنید. البته انتخاب کالسکه نوزاد یک فرآیند زمان بر می باشد و نباید توقع داشته باشید که بتوانید با دیدن یک یا دو محصول سریع یک کالسکه ی اعلاء خریداری کنید.

در این مقاله به بررسی موضوعات زیر می پردازیم:

کالسکه ها چه مدل هایی دارند؟

هر مدل کالسکه چه کاربردی دارد؟

مزیت و معایب استفاده از کالسکه؟

هدف اول ما برای خرید کالسکه چه چیزی باشد؟

کالسکه ها مدل های متفاوتی دارند که در قیمت خرید کالسکه تاثیر زیادی میگذارد، با وجود داشتن نوزادی نوپا، بیرون رفتن از خانه کمی سخت است. این مسئله در فصول خوش و آب و هوا مانند بهار پر رنگ‌تر و خودش را بیشتر نشان می دهد.. کالسکه کودک یکی از وسایل ضروری سیسمونی بوده که می‌تواند لذت رشد کودک و در کنار هم بودن را چند برابر بیشتر کند. کالسکه نوزاد باید ایمن و کاملا راحت باشد و در عین حال امکانات متفاوتی را در اختیار والدین قرار دهد. قبل از خرید کالسکه بچه بهتر است به موقعیت جغرافیایی منطقه خود و مدت زمانی که قصد دارید که از این وسیله استفاده کنید، دقت داشته باشید. کالسکه‌ای که در معابر شهری قدرت مانور بالایی دارند، محصولی است که تا همیشه همراه شما خواهد بود. قیمت کالسکه کودک آنقدر بالا نیست که هر پدر و مادری را برای داشتنش منصرف کند.در ادامه با انواع کالسکه نوزاد موجود در بازار آشنا می‌شویم:

کالسکه سنتی یا استاندارد

کالسکه کودک باید مثل ماشین ایمن و قابل اعتماد باشد و به همراه این موضوع تنوع بسیار زیادی را هم به همراه داشته باشد .اگر شما در طول روز زمان زیادی را با فرزندتان مجبورید در بیرون سپری کنید،حتما به یک کالسکه نیاز دارید.و اگر کمتر به کالسکه احتیاج دارید سراغ کالسکه سنتی بروید که از یک سبد و سایبان و سینی غذا ساخته شده است.در بعضی از کالسکه های سنتی جای کریری هم وجود دارد که نوزاد تا قبل از 6 ماهگی باید از آن استفاده کند،برای استفاده از کریر در زمان بیشتری و بزرگتر شدن نوزاد ،بهتر است از کالسکه های سنتی با سبد بزرگ یا نشیمنگاه بزرگتر استفاده کنید.

کالسکه نوزاد و کودک

مزایای کالسکه سنتی

  • مانور بیشتر و امکان استفاده ساده تر از آن
  • ساختار بادوام تر و محکم تر
  • تنوع بیشتر مدل متناسب با نیاز والدین

معایب کالسکه سنتی

  • سنگین بودن آن نسبت به مدلهای دیگر
  • استفاده سخت از کالسکه سنتی در وسایل حمل و نقل عمومی
  • بیشتر کالسکه های سنتی مناسب نوزادان زیر 6 ماه نیستند

کالسکه ورزشی یا جاگر

برای خرید این نوع کالسکه باید سبک زندگی متفاوتی داشته باشید،اگر قصد دارید هروز به پیاده روی و ورزش بروید بهترین گزینه کالسکه ورزشی می باشد،این کالسکه شامل سه چرخ می باشد که قابلیت قفل شدن چرخ جلو هم بوده است،یک کالسکه مناسب والدینی که قصد دویدن ،پیاده روی طولانی و گردش در طبیعت می باشد.به دلیل اینکه این کالسکه در نقاط پرشیب یا جدول ها به خوبی رد می شود و آسیبی به نوزاد نمی زند.این نوع کالسکه را جوری انتخاب کنید که به سرعت جمع شود و فضای کمی را اشغال کند.

کالسکه نوزاد و کودک

مزایای کالسکه ورزشی

  • به دلیل لاستیک های پر از هوا هل دادن راحت تر می شود
  • این نوع کالسکه عمر بیشتری می کند.

معایب کالسکه ورزشی

  • در بعضی از مدلهای جاگر کالسکه بزرگ و سنگین است و به سختی در صندوق یا وسیله نقلیه جا می شود.
  • دائم باید چرخها و باد آنها را بررسی کنید
  • این نوع کالسکه مناسب نوزاد بالای 6 ماه می باشد.

کالسکه عصایی

یک کالسکه که تشک ندارد و حالت صندلی به طور خاصی قابل تنظیم شدن نیست،مناسب کودکان نوپا و بزرگتر هم می باشد،یک ویژگی بسیار خوب این کالسکه حمل آسان و بی دردسر آن است و مناسب کسانی است که اهل سفر با هواپیما یا خودروی شخصی هستند می باشد.

مزایای کالسکه عصایی

  • استحکام زیاد و سبک بودن
  • امکان تا شدن آن برای حمل راحت تراست
  • قیمت کالسکه نسبت به بقیه کالسکه ها کمتر می باشد.

معایب کالسکه عصایی

  • این کالسکه مناسب زمستان نمی باشد
  • قدرت مانور کمتری دارد

کالسکه چهار چرخ

این مدل در واقع فریمی سبک و فاقد صندلی بوده است که به شما اجازه می دهد یک کریر یا صندلی ماشین که با ساختار کالسکه چهار چرخ هماهنگ است را روی آن بگذارید. این فریم از فلزهای سبک ساخته می‌شود که به راحتی جمع شده و فضای زیادی را در صندوق عقب اشغال نخواهد کرد.

کالسکه نوزاد و کودک

مزایا کالسکه چهار چرخ

  • قیمت کالسکه پایین و اجزای آن فشرده و سبک می باشد.
  • در هنگام انتقال کودک از خودرو به کالسکه ،کودک اگر خواب باشد احتمال کمی دارد که بیدار شود.

معایب کالسکه چهار چرخ

  • زمانی که کودک بزرگتر شد امکان استفاده وجود ندارد.

هدف اولمان برای خرید کالسکه باید چه چیزی باشد؟

برای خرید یک کالسکه در ابتدا فقط به امنیت آن در استفاده ای که از کالسکه دارید دقت کنید. قیمت کالسکه در شیراز و فروشگاه سیسمونی بی بی لایف به صورتی است که هدف آخرتان قرار می گیرد و بعد از ایمنی کارایی و تنوع اهمیت دارد و فروشگاه اینترنتی سیسمونی بی بی لایف شیراز در خدمت شما است تا از طریق سایت سیسمونی و حضوری به شما مشاوره بده تا بهترین خرید کالسکه را جدا از قیمت کالسکه داشته باشید.

منبع: سایت سیسمونی بی بی لایف

679982