بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در عربستان سعودی

عربستان سعودی در حال ساخت بزرگترین پارک آبی خاورمیانه است که در نئوم نیست؛ پارک آبی آکورابیا بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه خواهد بود!

تصویر بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در عربستان سعودی

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش فکت عربستان سعودی، پارک آبی آکوارابیا قیدیا اولین پارک در عربستان سعودی و بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه خواهد بود. وسعت آن 250هزار متر مربع است و موقعیت آن در حومه ریاض است.

این پارک قرار است میزبان 22 سواری و جاذبه تفریحی باشد که پنج مورد آن‌ها به سبک واقعی عربستانی خواهد بود که رکوردشکنی خواهد کرد.

پارک آبی آکورابیا تنها پارک آبی در جهان خواهد بود که ترکیبی از سواری‌های خشک و مرطوب را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود که دوستداران حیوانات نیز مجذوب این جاذبه گردشگری خواهند شد.

چهار جاذبه رکوردشکن این پارک با نام‌های «جونون دراپ» بلندترین ترن هوایی جهان، «جامزالس سریع» بلندترین سرسره بادی قطره‌ای، «Slithereel» طولانی‌ترین سرسره آبی و «جمال جوم» طولانی‌ترین مسابقه تشک‌باز، بخشی از پارک آبی آکورابیا در شهر قیدیا عربستان سعودی خواهند بود.

اولین سواری ماجراجویی زیر آب با ماشین‌های کاملاً شناور نیز در این پارک آبی برگزار می‌شود. تجربه ورزش و تندرستی، طبیعت و محیط زیست، پارک‌ها و جنب و جوش و هنر و فرهنگ در این پارک آبی عربستان سعودی ارائه خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

679902