مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مشخص شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سید مهدی صدری را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب کرد.
تصویر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مدتی است که انتقادات از جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان زیاد شده و برخی اهالی ورزش اصفهان خواستار تغییر در این اداره کل بودند.

براین اساس طبق تصمیم وزارت ورزش و جوانان، تغییراتی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ایجاد شد و سیدمهدی صدری به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شد.

سیدمهدی صدری، متولد اصفهان، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک و کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی، پیش از این در مسئولیت‌های مختلف از جمله رئیس سازمان ملی جوانان اصفهان، مدیرکل دفتر ازدواج سازمان ملی جوانان کل کشور، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری و معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت دهم بوده است.

صدری در حوزه ورزش از سال ۱۳۶۰ با ورود به رشته رزمی جودو، پا به عرصه ورزش گذاشت و دارای کمربند سیاه در این رشته ورزشی است.

وی از چهره‌های شاخص و شناخته شده فرهنگی است که در تجارب فرهنگی خود، عضویت در هیات مؤسس و هیئت مدیره مجموعه‌های فرهنگی حدیث راه عشق، کانون نخبگان جوان، کانون پیوندمهر و مرکز فرهنگی عترت را دارد؛ همچنین او در حوزه ازدواج فردی صاحب‌نام، مؤلف، مدرّس و مؤسس شبکه فعالین ازدواج در کشور بوده است.

منبع: پرسون

669557