موشک های حزب‌الله بر سر مواضع رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از حملات پهپادی و موشکی همزمان حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

تصویر موشک های حزب‌الله بر سر مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، منابع خبری همچنین از پرتاب موشک از لبنان به سمت یک هدف نظامی در منطقه «الجلیل غربی» در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که پایگاه «جل العلام» را با حملات توپخانه‌ای هدف قرار داده است.

همزمان شبکه المیادین گزارش داد: در پی شلیک خمپاره‌های حاوی فسفر توسط ارتش رژیم اشغالگر به اطراف بیمارستان «میس الجبل» آتش سوزی بزرگی در محله مسکونی نزدیک بیمارستان رخ داد.

این شبکه همچنین از وقوع آتش‌سوزی در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه «الوزانی» در جنوب لبنان خبر داد.

حزب‌الله لبنان پیشتر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «الرمثا» را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله از اصابت دقیق موشک پرتاب شده به هدف در این حمله خبر داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد:: پس از رصد دقیق نیروهای دشمن اسرائیلی در پایگاه المالکیه و با ورود یک دستگاه جیپ نظامی از نوع «هامر» به آن، مجاهدان مقاومت اسلامی با موشک هدایت شونده آن را هدف قرار دادند و موشک پرتاب شده مستقیماً به آن اصابت کرد و منجر به منهدم شدن این خودرو و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه اعلام کرد: پس از تجمع سربازان دشمن برای بررسی تلفات، مجاهدین مقاومت آنها را هدف گلوله توپ قرار دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که در پی نفوذ چند پهپاد، آژیرهای خطر به طور همزمان در مناطق «برعام»، «یرؤون» و «آویویم» به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر درصدد هدف قرار دادن چند پهپاد نفوذ کرده به آسمان شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان هستند.

شبکه الجزیره نیز در این باره از اصابت موشک به ۲ پایگاه «الرمثا» و «زبدین» رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» خبر داد.

همزمان با این حمله چند پهپاد برخاسته از خاک لبنان یک هدف نظامی را در منطقه «عرب العرامشه» را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، یک پهپاد مسلح پس از اصابت به هدف مورد نظر در عرب العرامشه منفجر شد.

منابع خبری همچنین از اصابت موشک به یک هدف نظامی در پایگاه «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، چند موشک نیز از خاک لبنان به سمت مواضع رژیم اشغالگر در منطقه «هاردوف» در مزارع اشغالی شبعا پرتاب شد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حملات حزب‌الله، حملات توپخانه‌ای را به منطقه «راشیا» در جنوب لبنان انجام داد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

منبع: ایسنا

669291