خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

پیگیری طرح زیست عفیفانه از سوی معاونت امور زنان

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری از پیگیری اجرای طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف خبر داد و گفت: طبق این طرح مربیان به والدین و دانش آموزان، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.
تصویر پیگیری طرح زیست عفیفانه از سوی معاونت امور زنان

به گزارش سایت خبری پرسون، انسیه خزعلی روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره اقدامات معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در حوزه حجاب و عفاف، گفت: طرح زیست عفیفانه با عنوان زندگی و بالندگی در این معاونت پیگیری می‌شود و مربیانی از سراسر کشور با همکاری آستان قدس رضوی آموزش می‌بینند تا به والدین آموزش‌های لازم را دهند.

وی افزود: تاکنون چهار دوره آموزشی برگزار شده است که این مربیان ابتدا برای والدین و در ادامه برای دانش آموزان آموزش‌ها را ارائه خواهند داد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تصریح کرد: هویت دختران و کمک به مهارت آموزی دانش آموزان در حوزه‌های سبک زندگی از دیگر برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است که در حال انجام است.

خزعلی با اشاره به طرح‌هایی که این معاونت با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری می‌کند، گفت: از آنجا که معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری دستگاه اجرایی نیست، بیشتر در حوزه قانون‌گذاری و سیاستگذاری فعالیت می‌کند و طرح‌هایی را با همکاری وزارت علوم در کمیسیون‌های مرتبط مجلس پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌هایی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری پیگیری می‌شود.

منبع: ایرنا

657580