بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی

کانون دانشگاهیان ایران بیانیه منتشر کرد.
تصویر بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی

به گزارش سایت خبری پرسون، بسمه تعالی

إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ فِی ٱلحَیَوٰةِ ٱلدُّنیَا وَیَومَ یَقُومُ ٱلاشهـٰادُ (غافر: ۵۱)

روز قدس میراث جاودان و یادگار ماندگار و پر افتخار حامی صادق مظلومان و مستضعفان و رهرو راستین احمد مختار و اهل بیت عصمت و طهارت، امام خمینی قدس سره است که رهبر فرزانه انقلاب این پرچم مبارزه با ظلم رژیم پلید صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را در اهتزاز نگه داشته است و به فضل و نصرت الهی به رهایی قدس منجر خواهد شد.

امسال در حالی روز قدس را گرامی می داریم که نشانه های زوال این رژیم جعلی و نامشروع نه تنها به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می کند که در راستای قول صدق خداوند خبیر که فرمود « تحسبهم جمیعا و قلوبهم شتی » فروپاشی درونی این کیان غاصب در برابر دیدگان جهانیان آشکارتر و واقعی‌تر شده است.

اقدامات خیانت پیشه و مکارانه‌ی رژیم ملعون صهیونیستی که با پشتیبانی تمامی توان و عِدّه و عُدّه‌ی اردوگاه شیطان و بسیج سواره و پیاده نظام استکبار جهانی در امتداد توطئه ها و کارزار ۴۴ ساله علیه ملت نجیب ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی سازماندهی شده، با مقاومت و بصیرت مردم انقلابی ایران و پایداری و پایمردی جبهه‌ی گسترده مقاومت و نیز مکر و تدبیر الهی منجر به گرفتاری این رژیم خودکامه و نژادپرست در چاه ویلی شده که برای دیگران حفر کرده است.

رژیم منحوسی که روزگاری عربده‌ی انکر الاصواتش با اتکا به قدرت استکباری امریکا و پشتیبانی اروپای خودشیفته، گوش جهانیان را کر کرده بود و خود را قدرت برتر منطقه می خواند و مظلومان فلسطین در برابرش تنها با سنگ به دفاع می پرداختند امروز در چنان حضیض ذلتی دست و پا می‌زند که دیگر نه تنها در ۵۵ روز، ۳۳ روز و ۱۱ روز بلکه مجبور است در کمتر از ۳۶ ساعت در زیر ضربات سهمگین اراده و اقتدار مقاومت، آرامش و آتش بس را التماس کند.

امروز سران این رژیم جبار و جلاد به رغم میل باطنی باید بپذیرند که جهان در حال تحولی شگرف و تغییراتی اساسی به نفع اردوگاه مسلمانان و مظلومان عالم است و دیری نخواهد پایید که نام رژیم منحوس اسرائیل را فقط باید در صفحات تاریخ جستجو کرد.

و از طرفی با غیض و غضب ناگزیر باید نظاره‌گر تحرکات موفق دیپلماسی رسمی و عمومی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت باشند که در حال به بار نشستن است و ترفند عادی سازی روابط با دولتهای منطقه در حال به حاشیه رفتن است و جز مات و مبهوت شدن کاری از آنان ساخته نیست.

آری رویکرد واقع بینانه کشورهای منطقه بویژه عربستان برای برقراری روابط با جمهوری اسلامی و سوریه و ترک مخاصمه و پیگیری صلح پایدار با یمن، پیام های واضحی به صهیونیست ها و اربابانشان مخابره می‌کند که شاهد زوال سیطره سفاکانه‌ی خود باشند.

عزم راسخ بخش اعظمی از قدرت های بزرگ اقتصادی، نظامی و سیاسی چون چین، روسیه، هند و ایران برای شکستن هیمنه و سلطه ظالمانه دلار تا جایی اثرگذار بوده است که رئیس جمهور فرانسه را هم به تکاپو برای گره نزدن سرنوشت ملت خود و اروپا به خواست و حرکت امریکا کشانده است. به فضل الهی شجره‌ی طیبه‌ی حرکت و بیداری اسلامی در حال به ثمر نشستن است و راهبرد گشودن همه جبهه ها از سوی گروه های مقاومت در برابر این رژیم خون‌ آشام ، آتشه رعب و وحشت را در دل صهیونیست های دنیا پرست برافروخته است.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بر این باور است که حضور روزه داران مومن و فریادهای ظالم ستیزانه و مظلوم یاورانه آنان مایه‌ی دلگرمی مبارزان میدان و رزمندگان خط مقدم جهاد است. لذا با این اعتقاد و در راستای لبیک گویی به ندای حق طلبانه‌ی ولی امر مسلمین جهان و سکاندار نظام اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از همه اقشار، اصناف و آحاد امت اسلامی در سراسر جهان دعوت می کند با حضور حماسی و غیرتمندانه، برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی و الهی خود ثبت نمایند.

بر کسی پوشیده نیست که حضور پر شمار و یک پارچه ملت نه تنها حامل پیام قاطع برای بدخواهان خارجی و توطئه گران جهانی است که تلنگر و هشداری به تمامی فتنه گران و فریب خوردگان داخلی و دلدادگان وعده های شیطانی است که بر دیوار سست صهیونستها یادگاری ننویسند و با ریسمان پوسیده‌ی آنان به چاه خفت و خواری سرازیر نشوند.

خرسندیم که اعلام کنیم اساتید کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و دیگر اعضای هیئت علمی دانشگاهها در سراسر کشور با شور و شعور تمام همراه ملت متدین، بصیر و ولایی ایران اسلامی در روز قدس، عزم و اقتدار خود را به رخ خدا ستیزان و زیاده خواهان عالم خواهند کشید و حقیقت «کلمة هی العلیا» و «ألیس الصبح بقریب» را به آزادی‌خواهان عالم بشارت خواهند داد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

۱۴۰۲/۱/۲۴

480651