پرسودترین و پرضررترین‌های بازار رمزارز امروز (۲۷ اسفند ۱۴۰۲)

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۹ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۱.۹۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
تصویر پرسودترین و پرضررترین‌های بازار رمزارز امروز (۲۷ اسفند ۱۴۰۲)

به گزارش سایت خبری پرسون، ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۴.۳۱ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۵.۰۹ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۵۲۹ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال بوک آو میم (BOME)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال BOOK OF MEME امروز با رشد قیمتی ۵۰.۶۶ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از BOOK OF MEME، نام رمزارزهای زیرو ایکس (ZRX) با ۷.۳۵ درصد افزایش قیمت و میکر (MKR) با ۲.۹۸ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال سی (SEI) با ۲۱.۷۹ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از SEI نیز، ارزهای دیجیتال فانتوم (FTM) با ۱۶.۷۰ درصد ریزش و بانک (BONK) با ۱۵.۱۷ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.

منبع: رمزارز نیوز

614432