پرسودترین و پرضررترین‌های بازار رمزارز امروز (۲۲ اسفند ۱۴۰۲)

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۷۱۵ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۲.۰۱ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.
تصویر پرسودترین و پرضررترین‌های بازار رمزارز امروز (۲۲ اسفند ۱۴۰۲)

به گزارش سایت خبری پرسون، ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۴.۲۲ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۷۱ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر رشدی ۴.۲۱ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۴۰۱۱ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال تون کوین (TON)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال TonCoin امروز با رشد قیمتی ۳۳.۶۵ درصدی، در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Toncoin، نام رمزارزهای آیوتا (IOTA) با ۱۸.۲۹ درصد افزایش قیمت و آوالانچ (AVAX) با ۱۶.۰۸ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال رندر (RNDR) با ۸.۵۳ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Render نیز، ارزهای دیجیتال داگ ویف هت (WIF) با ۸.۳۳ درصد ریزش و سینگولاریتی نت (AGIX) با ۷.۶۲ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.

منبع: رمزارز نیوز

613810