بازدید قائم مقام سازمان بازرسى از میدان مرکزى میوه و تره‌بار

بنا به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت میدانی در روز‌های پایانی سال، قائم مقام سازمان بازرسى از میدان مرکزى میوه و تره بار بازدید کرد.
تصویر بازدید قائم مقام سازمان بازرسى از میدان مرکزى میوه و تره‌بار

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه مهرورز، بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران، ضمن حضور سرزده و میدانی، وضعیت بهداشتی، سد معبر، قیمت کالا‌ها و… را مورد بررسی قرار داد و بر رعایت مقررات قانونی و ضوابط تاکید کرد.

از نکات قابل توجه در این بازدید سه ساعته، عدم رعایت نکات بهداشتی، سد معبر تصرف حرائم غرف و اجاره آن بدون مجوز قانونی، تغییر کاربری بعضی از غرف برخلاف مفاد پروانه کسب، عرضه اجناس غیر از میوه و تره بار، انحصار در فروش برخی از میوه‌ها و تره بار عرضه شده و ضعف نظارت بر قیمت گذاری، عدم نصب پروانه کسب و… بود که در این راستا رحمانیان موضوعاتی را متذکر شد.

در ادامه قائم مقام سازمان بازرسى و هیئت همراه از تاسیسات میدان مرکزى میوه و تره بار نیز بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در ادامه از سردخانه مربوط به میوه‌های ستاد تنظیم بازار بازدید شد.

بررسى وضعیت نگهدارى میوه ها، کیفیت و قیمت آنها از دیگر موضوعاتی بود که مورد رصد قرار گرفت.

بازدید از غرفه هاى فروش آبلیمو، رب گوجه فرنگى و..، از دیگر برنامه هاى رحمانیان و هیئت همراه در جریان حضور در میدان مرکزى میوه و تره بار بود.

در این میان برخى از غرفه داران نسبت به موضوعاتى گله‌مند بودند که درخواست‌هاى خود را با قائم مقام سازمان بازرسى در میان گذاشتند و خواستار پیگیرى مسائل و درخواست هایشان شدند.

منبع: خبرنگاران جوان

614277