افتتاح دهمین میدان میوه و تره بار منطقه ۸ تهران

بازار میوه و تره بار هفت حوض در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با ۵ غرفه افتتاح و بهره برداری شد.
تصویر افتتاح دهمین میدان میوه و تره بار منطقه ۸ تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به اینکه اولویت راه اندازی بازارهای جدید با محلات فاقد بازار است، در خصوص مکان‌یابی بازارهای میوه و تره‌بار در منطقه گفت: در حال حاضر ۱۰ بازار میوه و تره بار در سطح منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند و با بهره برداری از این پروژه، دسترسی ساکنین محله هفت حوض به بازار میوه و تره بار آسان تر می شود.

وی یادآور شد: این میدان قابلیت تأمین نیازمندی های شهروندان میوه و تره بار محله هفت حوض را دارد. در این بازار علاوه بر میوه وتره بار سایر اقلام پروتئینی و... به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان عرضه می‌شود.

تنهایی شهردار منطقه ایجاد این بازارها را سبب دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج روزانه خویش دانست و خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره بار محله هفت حوض در زمین بایری به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با ۵ غرفه احداث شد. افتتاح بازارهای بیشتر، سبب خواهد شد تا شهروندان از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر پرهیز نمایند و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تأمین نیازهای خود اقدام کنند.

گفتنی است بر اساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۸ بازار میوه و تره بار محله هفت حوض از جمله بازارهایی است که با بررسی های انجام شده و با هماهنگی های لازم با سازمان میادین میوه و تره بار تهران بزرگ، به بهره برداری رسیده است. پیش از این نیز تره بار علیجانی واقع در خیابان مدنی افتتاح شده بود. در شش ماهه آینده سال نیز ۲ میدان در ناحیه یک و سه جهت خدمات به شهروندان این محدوده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: شهرداری

586657