سال آینده اوضاع معیشتی مردم بدتر می شود

به گفته نمایندگان، دولت در زمینه کنترل اوضاع اقتصادی، وظیفه و مسئولیت خطیری دارد که به آن عمل نمی‌کند و یا ناتوان از انجام آن است.
تصویر سال آینده اوضاع معیشتی مردم بدتر می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، در روزهای پایانی سال، فشار گرانی و تورم و بی‌سیاستی اقتصادی دولت، دمار از روزگار مردم درآورده و همه را به اعتراض کشانده است.

اوضاع آنچنان آشفته است که نمایندگان مجلس همراه با دولت هم نسبت به ناتوانی دولت و عملکرد ضعیف مسئولان در سر و سامان ‌بخشی به اوضاع آشفته اقتصادی اعتراض کرده و خواستار نظارت دولت بر قیمت‌ها و مهار گرانی شدند.

به گفته نمایندگان، دولت در زمینه کنترل اوضاع اقتصادی، وظیفه و مسئولیت خطیری دارد که به آن عمل نمی‌کند و یا ناتوان از انجام آن است.

در حالی که دولت سیزدهم در ابتدای روی کار آمدن به مردم وعده داده بود که مشکلات دولت‌های قبلی را برطرف کرده و اوضاع را برای مردم گلستان خواهد کرد ولی متأسفانه آمار و مستندات نشان می‌دهد در سالی که به توصیه رهبری قرار بود «سال مهار تورم» باشد، تورم و گرانی بیش از همیشه صعودی‌تر شده است.

تأسف‌بارتر اینکه از هم‌اکنون صدای پای گرانی‌های بیشتر برای سال آینده به گوش می‌رسد که اگر قرار باشد اوضاع بر همین منوال پیش برود، شرایط نگران‌کننده و شکننده‌ای در انتظار خواهد بود؛ لذا لازم است عقلای قوم و آنانی که سرنوشت مردم و کشور برای آنها اهمیت دارد، تا دیر نشده به فکر چاره برآیند.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

614088