استفاده از اپلیکیشن "اصفهان من" با هدف کمتر کردن تبلیغات محیطی در شهر

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: چند سالی است در شهر اصفهان به جای تمرکز روی تبلیغات محیطی که شهر را نازیبا و محیط زیست را به خطر می‌اندازد، از اپلیکیشن «اصفهان من» بهره بردیم، در این راستا هر سال تلاش کردیم کیفیت خدمات در این برنامه بالاتر برود.
تصویر استفاده از اپلیکیشن "اصفهان من" با هدف کمتر کردن تبلیغات محیطی در شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان ؛ سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» با بیان اینکه ایرانی‌ها به‌ویژه اصفهانی‌ها برای انجام هر کاری آدابی دارند و در میهمانی نیز این آداب وجود دارد، اظهار کرد: اصفهان گردشگرپذیر است و به دلیل آنکه مردم ایران به اصفهان علاقه‌مند هستند، ما اصفهانی‌ها با آدابی که داریم، فضای شهر را آماده پذیرایی از میهمانان می‌کنیم.

وی افزود: ۱۵ کمیته در ستاد خدمات سفر تشکیل شده است و هر کدام فعالیتی را بر عهده دارد که در کمیته اطلاع‌رسانی هر آنچه انجام می‌شود، به اطلاع مردم می‌رسد.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه ماهیت فعالیت کمیته‌ها به دو بخش پشتیبانی و عملیاتی، اجرایی تقسیم می‌شود، تصریح کرد: کمیته‌هایی همچون تشریفات و قضائی انتظامی اقدامات پشتیبانی را انجام می‌دهند، در کمیته‌ها فرهنگی و اجتماعی که وسط میدان قرار دارد، رویدادها و اتفاقات فرهنگی که باید در شهر اجرا تا شهر پویا سرزنده شود، انجام می‌شود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه کمیته فرهنگی و اجتماعی برای سال جاری پهنه‌هایی را در شهر ایجاد کرده است، گفت: پهنه تفریحی در باغ غدیر، پهنه هیجان در کوه صفه و پهنه ایثار و شهادت در گلستان شهدا از جمله این پهنه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته اسکان ستاد خدمات سفر، کمیته‌ای فراتر از شهرداری است که مدیریت استان ذیل آن جمع می‌شود تا بتواند اسکان مناسب و در شأن مسافران را تدارک ببیند.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر اینکه میهمان‌نوازی در هر شهر دارای نقاط ضعف و قوت است، گفت: در شهر اصفهان از ادوار گذشته ستادی شکل گرفته و به بلوغ رسیده است، اما هم‌اکنون فعالیت‌های منظم، دقیق و بهتری را ارائه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از همکاران من در سطح شهر مشغول زیباسازی و رنگ آمیزی شهر و فضاسازی هستند، گروه قوی که با شمار زیادی از آذر سال جاری تاکنون مشغول فعالیت و تلاش هستند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه ستاد دائمی خدمات شهر اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری تا بیست‌وچهارم فروردین سال آینده فعالیت می‌کند، ادامه داد: میهمانداری به‌رغم جذابیت و شیرینی که دارد، بسیار سخت است، اما کل مدیریت استان و شهر پذیرفتند که در خدمت همشهریان و هم‌وطنان باشند.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: برای انجام بخشی از خدمات باید تغییر ذائقه‌هایی را در فرهنگ خود ایجاد کنیم، به‌عنوان مثال در بسیاری از شهرها به‌ویژه اصفهان به تبلیغ محیطی و ظاهری عادت کردیم، این در حالی است که هم‌اکنون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مرجع‌های رسانه‌ای حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان چند سالی است به جای تمرکز روی تبلیغات محیطی که شهر را نازیبا و محیط زیست را به خطر می‌اندازد، از اپلیکیشن «اصفهان من» بهره بردیم و تلاش کردیم تا کیفیت خدمات در این برنامه بالاتر برود.

معرک‌نژاد یادآور شد: خدمات اپ اصفهان من، نه فقط برای مسافران که برای مردم شهر هم مفید است، کسانی که تلفن همراه آنها اندروید نیست از طریق aap.isfahan.ir به‌صورت وب می‌توانند از خدمات این برنامه بهره‌مند شوند و از خطوط حمل‌ونقل عمومی اتوبوس و مترو و زمان رسیدن آن‌ها اطلاع پیدا کنند، در این راستا هر روز نیز خدمات در این برنامه بیشتر و باکیفیت‌تر می‌شود.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: لازم است به این موضوع توجه کنیم که ما اصفهانی‌ها به‌عنوان مهمان‌پذیر آداب میزبانی را به خوبی ادا و میهمانان نیز آداب میهمانی و ملاحظات این شهر را رعایت کنند.

منبع: ایمنا

613905