از یاسمین مقبلی و همسفرانش چه خبر؟

ناسا حدود ۱۵ ساعت پیش خبری مبنی بر بازگشت فضاپیمای یاسمین مقبلی به زمین منتشر کرد، اما از آن زمان تاکنون خبر جدیدی از بازگشت آن‌ها منتشر نشده است؛ آن‌ها کجا هستند؟
تصویر از یاسمین مقبلی و همسفرانش چه خبر؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ظاهراً قرار بود فضاپیمای اسپیس ایکس به همراه فضانورد ناسا، یاسمین مقبلی، فضانورد ESA (آژانس فضایی اروپا)، آندریاس موگنسن، فضانورد JAXA (سازمان اکتشافات هوافضای ژاپن) ساتوشی فوروکاوا، و فضانورد Roscosmos، کنستانتین بوریسوف، پس از شش ماه مأموریت خود را به پایان برساند و به زمین بازگردد.

وب‌سایت ناسا نوشت: «پوشش ناسا از بازگشت Crew-۷ فقط با ارتباط صوتی خواهد بود و پوشش کامل با شروع پخش splashdown از سر گرفته خواهد شد. ارتباط صوتی بی‌درنگ بین Crew-۷ و کنترل‌کننده‌های پرواز ناسا همچنان در دسترس خواهد بود و شامل مکالمه با فضانوردان در ایستگاه فضایی و یک ویدیوی زنده از آزمایشگاه مداری است.»

«پوشش تلویزیونی ناسا در ساعت ۴:۳۰ صبح سه‌شنبه از سر گرفته می‌شود تا زمانی که فضاپیما در ساعت ۵:۵۰ صبح روز سه‌شنبه، ۱۲ مارس، در سواحل فلوریدا فرود آید و فضانوردان از فضاپیما خارج شوند. ماموریت Crew-۷ ناسا در ۲۶ اوت ۲۰۲۳ با موشک فالکون ۹ از مرکز فضایی کندی این آژانس در فلوریدا پرتاب شد.»

منبع: فرارو

613789