کاشت نهال توسط مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران با کاشت چند اصله نهال در محوطه ادارات مرکزی و در جوار قبور مطهر شهدای گمنام،روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را گرامی داشت.
تصویر کاشت نهال توسط مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاری

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر نجارزاده در این مراسم که با همراهی اعضای هیات مدیره،اعضای هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی امروز 15 اسفند برگزار شد،بر اهمیت ترویج سنت حسنه کاشت درخت تاکید کرد.

گفتنی است بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی همواره در ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی کوشا بوده است.

در این راستا،گسترش بانکداری اینترنتی توسط بانک ملی ایران علاوه بر سهولت خدمات دهی به مشتریان، موجب کاهش ترددهای شهری و ضامن حفظ سلامت محیط زیست شهری شده است.

بانک ملی ایران همواره نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته و سعی کرده است تا با مشارکت در پویش های مختلف و اصلاح زیرساخت و توسعه بانکداری سبز در جهت حفظ محیط زیست گام بردارد و آن را در راس سیاست گذاری های خود قرار دهد.

بانک ملی ایران طی سال گذشته با مشارکت فعال در بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر و حفظ و حراست از محیط زیست کشور، بهینه سازی زیرساخت های بانک جهت دستیابی به اهداف مدیریت انرژی، رعایت اصول ساختمان های سبز و به کارگیری تجهیزات با بهره وری بالای مصرف انرژی، اجرای سیستم مدیریت هوشمند ساختمان و... از جمله سیاست هایی بوده که برای مدیریت و بهبود مستمر عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی، حفظ محیط زیست و مصرف انرژی اجرایی کرده است.

منبع: بانک ملی ایران

612928