گلایه مدیر عامل پرسپولیس از داوری

رضا درویش گفت: امروز که بردیم می گویم باز هم داوری به نفع ما نبود و پنالتی نگرفت اگر بازی حساس بود شاید ضرر می‌کردیم.

تصویر گلایه مدیر عامل پرسپولیس از داوری

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا درویش پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: ابتدا به اهالی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌کنم. همچنین به دوتن از عزیزان رسانه را تسلیت می گویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره عملکرد این تیم افزود: بازی خیلی خوبی بود. رفته رفته هرچه از زمان جذب بازیکن‌های جدید می‌گذرد بهتر می‌شوند.

او به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت و گفت: امروز که بردیم می گویم باز هم داوری به نفع ما نبود و پنالتی نگرفت اگر بازی حساس و نتیجه نزدیکتری بود شاید ضرر می‌کردیم.

درویش در خصوص امتناع سازمان تامین اجتماعی از پذیرش ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرپسولیس تصریح کرد: این مساله فراتر از باشگاه و هیأت مدیره است. حتی فراتر از وزارت ورزش است و دولت تصمیم گیری می‌کند بالطبع کسانی که تصمیم گیری می‌کنند باید پاسخگو باشند.

او ادامه داد: وزیر ورزش و معاونان او به همراه مدیر جدید شرکت تجهیز پیگیر این موضوع هستند. انسجام خوبی د ر حل مشکل مالکیت وجود دارد. آقای هاشمی وزیر ورزش اعلام کرد دغدغه‌ای ندارد. پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال هم برای بخش دیگری است. مشکل از این لحاظ وجود ندارد.

درویش ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. باشگاه نمی‌تواند باAFC ارتباط داشته باشد. چهارسال است مسدودی حساب باشگاه رقم خورده است. مدیران فدراسیون باید پیگیر باشند. این موضوع عزم جدی می‌خواهد.

ا در خصوص اینکه آیا نگران حذف پرپسولیس از آسزا نیستید یادآور شد: یقینا بحث مالکیت یقین دارم حل می‌شود. پنجشنبه گذشته آقای هاشمی روی این موضوع اصرار ویژه داشتند. پرسپولیس به وزارت کار رسید.

منبع: مهر

612667