عضو جبهه پیروان خط امام خطاب به منتخبین انتخابات؛

فرصت ۴ سال خدمت به مردم در مجلس را قدر بدانید

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: نمایندگان در ۴ سال حضور خود در مجلس به موضوعاتی نپردازند که فرصت‌ها از بین برود و فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند.
تصویر فرصت ۴ سال خدمت به مردم در مجلس را قدر بدانید

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدجواد رضویان راد با بیان اینکه با توجه به شرایط مکانی و زمانی مشارکت مردم در انتخابات قابل قبول بود، اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم در انتخابات نه تنها در استان بلکه در کشور هم بالا بوده که این ناشی از این بود که مقام معظم رهبری با یک موقعیت ویژه‌ای بصیرت‌افزایی کردند و مردم به نقش خود در این انتخابات پی بردند و متوجه شدند اگر این مشارکت رخ ندهد چه ضررهایی متوجه کشور خواهد شد، همانگونه که این مشارکت را نیز در ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

وی افزود: مردم با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حضور یافتند و نشان دادند مردمی با بصیرت ‌و آگاه به وظایف خود هستند و توقعات و مشکلات ایجاد شده به دلیل عملکرد مدیران نالایق را از وظایف خودشان تفکیک می‌کنند. این موضوع می‌تواند منشاء تحولی باشد که در این مجلس شاهد خواهیم بود. در مجلس دوازدهم تغییراتی را مشاهده خواهیم کرد، کما اینکه بسیاری از چهره‌های سرشناس مجلس قبلی حتی در استان ما رای نیاوردند و این تغییر و تحول منجر به این خواهد شد که در مدیریت کشور و انتخاب وزرا و عملکرد نظارتی مجلس تحولاتی ایجاد شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری در بصیرت‌افزایی مردم تاثیر بسیاری داشته و ایشان اهمیت انتخابات را به روش‌های مختلف مکرر برای اقشار مختلف بازگو کردند خوشبختانه مردم اهمیت حضورشان در انتخابات را درک کردند. امیدواریم منتخبین مردم بتوانند با نظارت جامع و کامل وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

عضو هیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی اضافه کرد: انتخابات کشورهای مختلف همسایه را ببینید و میزان حضور مردم ایران پای صندوق‌های رای را با دیگر کشورهای دنیا که بعضا شعار دموکراسی‌ آن‌ها گوش عرش را کر کرده مقایسه کنید. این حرف‌ها به این معنا نیست که مشکلاتی در ایران وجود ندارد یا مشکلات معیشتی را نادیده بگیریم، البته که مردم مشکلات دارند، اما بین عملکرد برخی مسئولین ناکارآمد و اصل نظام تفکیک قائلند. همه کشورهای مختلف علیه ما هزینه کردند، توطئه‌ها و حتی تهدید امنیتی علیه کشور ما به راه انداختند اما با وجود همه این‌ها، مردم پای صندوق‌های رای آمدند. حتی در آمارها می‌بینیم استان‌های محروم بیشترین مشارکت را داشته‌اند. به طور کلی اگرچه یک سری نگرانی‌ها در مورد میزان مشارکت وجود داشت، اما در عمل مردم برای ایجاد تحول مشارکت خوبی داشتند و وارد عرصه انتخابات شدند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با اشاره به اینکه نمایندگان در مجلس به موضوعاتی نپردازند که فرصت‌ها را از بین ببرد، اظهار کرد: مهمترین انتظارات ما به عنوان یک کنشگر سیاسی از نمایندگان مجلس این است که نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کنند و شرح وظایف خود را مطالعه کرده و اولین اقداماتشان این باشد که نسبت به اجرای قوانینی که تصویب می‌کنند، نظارت لازم را داشته باشند. نمایندگان در ۴ سال حضور خود در مجلس به موضوعاتی نپردازند که فرصت‌ها از بین برود و فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند. خوشبختانه امروز آگاهی مردم نسبت به وظایف نمایندگان افزایش یافته، سطح مطالباتشان هوشمندانه شده است و پیگیر تحقق مطالباتشان هستند. اگر ترکیب منتخبین را نگاه کنید، اکثر آنان جزو فرهیختگان، اساتید دانشگاه، متخصصین و افرادی هستند که توسط مردم و احزاب شناسایی شده‌اند.

منبع: ایسنا

612378