خبر خوبی که سرمربی طارمی درباره ستاره تیم ملی داد

سرمربی تیم فوتبال پورتو، آخرین وضعیت مصدومیت ستاره ایرانی این تیم را در آستانه دیدار حساس با بنفیکا تشریح کرد.
تصویر خبر خوبی که سرمربی طارمی درباره ستاره تیم ملی داد

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پورتو در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر پرتغال فرداشب در ورزشگاه دراگو در یک دیدار حساس به مصاف بنفیکای صدرنشین می‌رود. پورتو که با ۴۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد، به مصاف بنفیکایی می‌رود که با ۵۸ امتیاز در صدر قرار گرفته است.

با توجه به حساسیت این دیدار، حضور مهدی طارمی در ترکیب پورتو به یکی از دغدغه‌های هواداران این تیم تبدیل شده است. طارمی پس از پایان جام ملت‌ها و بازگشت به تمرینات پورتو مصدوم شد و سه دیدار از جمله بازی رفت با آرسنال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ژل ویسنته در لیگ برتر پرتغال و سانتاکلارا در یک‌چهارم نهایی جام حذفی را از دست داد. در این شرایط حضور ستاره ایرانی پورتو در بازی فرداشب در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این حال، سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو امروز در نشست خبری پیش از بازی فرداشب، با امیدواری درباره بهبود طارمی و احتمال حضورش در دیدار با بنفیکا صحبت کرد.

کنسیسائو که علاوه بر طارمی، با مصدومیت اوانیلسون و گالنو هم در آستانه بازی با بنفیکا روبه‌رو است، دراین‌باره گفت: در حال ارزیابی گالنو و اوانیلسون هستیم. حضور آنها در بازی فردا مبهم اما احتمال بازی کردن آنها از غیبت‌شان بیشتر است.

وی درباره احتمال حضور طارمی هم در این بازی حساس، اظهار داشت: طارمی امروز نشانه‌هایی از بهبود را نشان داد. فردا بعد از تمرین دوباره شرایط او را بررسی خواهیم کرد و تمرینات مشخص خواهد کرد که می‌توانیم از او استفاده کنیم یا نه.

منبع: خبرورزشی

612281