ثبت نام عتبات برای ایام ماه رمضان و نوروز+ جزئیات

ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز هشتم اسفند در سامانه عتبات آغاز شد و اعزام‌ها نیز از بیست‌وسوم اسفند صورت می‌گیرد.
تصویر ثبت نام عتبات برای ایام ماه رمضان و نوروز+ جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، بسیاری از مشتاقان سفرهای زیارتی عتبات عالیات تمایل دارند تا در ایام و مناسبت‌های خاص به این سفر زیارتی بروند و یکی از مهم‌ترین ایامی که متقاضیان سفر عتبات عالیات از آن استقبال می‌کنند، ایام نوروز است که سال جاری با ماه مبارک رمضان نیز هم‌زمان شده است.

در این میان همه‌ساله سازمان حج و زیارت برای عتبات نوروزی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام می‌دهد تا افراد بتوانند سال نو را در کنار بارگاه منور و نورانی اهل بیت (ع) آغاز کنند و سال جاری نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بر همین اساس حمیدرضا محمدی درباره اقدامات صورت گرفته برای اعزام‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان که از بیست‌وسوم اسفند آغاز می‌شود اظهار کرد: ین دوره از اعزام‌ها تا نهم فروردین ۱۴۰۳ است.

وی افزود: شرکت‌های مجری بسته‌های زیارتی را آماده و در سامانه بارگذاری کرده‌اند تا متقاضیان با ثبت‌نام در سامانه، از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات از عزیمت با کاروان‌های غیرمجاز خودداری کنند، گفت: متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی به سامانه عتبات به نشانی atabatorg.haj.ir یا ۲۷۰۰ دفتر زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند و زمان اعزام را مدنظر قرار دهند.

منبع: ایمنا

611882