دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

گزارش اختصاصی پُرسون از بازی سپاهان/ بازهم کارت قرمز بلای جان سپاهان شد

تیم سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الهلال عربستان بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد
تصویر گزارش اختصاصی پُرسون از بازی سپاهان/ بازهم کارت قرمز بلای جان سپاهان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:چارچوب رقابت‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز _پنجشنبه، سوم اسفند_ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های الهلال عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه کینگدام آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان الهلال با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

خلاصه بازی:

گل‌ها:

فرشاد احمدزاده (دقیقه ۵۴) برای سپاهان

سالم الدوساری (دقیقه ۷۶)، نوز (دقیقه 82)، متروویچ (دقیقه ۶+۹۰) برای الهلال

شرح گل های بازی:

۱-۰ (دقیقه ۵۴- سپاهان) - پاس بلند دابو پشت مدافعان الهلال به زکی پور رسید و او در محوطه جریمه الهلال در موقعیتی خوب توپ را به اعرابی سپرد تا او با ارسال به تیر دور زمینه ساز پاس گل رامین رضاییان با ضربه سر شود، پاسی که در یک قدمی دروازه با ضربه احمدزاده به گل تبدیل شد.

۱-۱ (دقیقه ۷۶- الهلال) - سالم الدوساری با کنترل و چرخش در محوطه جریمه سپاهان با نیازمند تک به تک شد تا با ضربه‌ای دقیق دروازه سپاهان را باز کند.

۱-۲ (دقیقه ۸۲- الهلال) - توپ برگشتی به پشت محوطه جریمه سپاهان با ضربه سنگین روبن نوز همراه شد تا دروازه نیازمند برای دومین بار باز شود.

۱-۳ (دقیقه ۶+۹۰- الهلال) - در آخرین موقعیت بازی توپ در سمت راست محوطه جریمه سپاهان به عبدالحمید رسید و او با یک پاس کات بک زمینه ساز گلزنی میتروویچ شد.

دقایقی از بازی :

دقیقه یک- توپ‌ربایی احمدزاده از کانو باعث ایجاد موقعیتی ایده آل برای او شد اما شوت او از پشت محوطه جریمه الهلال با برخورد به پای مدافع الهلال با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶- شوت پای چپ شهریار مغانلو که از درون محوطه جریمه الهلال نواخته شد با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲- ارسال تیز رامین رضاییان به درون محوطه جریمه الهلال در حالی با ضربه احمدزاده از موقعیتی خوب به بیرون رفت که پشت وی زکی پور در موقعیت بهتری برای گلزنی حضور داشت.

دقیقه ۱۵- ارسال نوز به درون محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر میتروویچ همراه شد اما توپ با واکنش ناقص نیازمند دفع شد و توپ برگشتی نیز توسط بازیکن الهلال به هدر رفت.

دقیقه ۱۸- توپ ارسالی از سمت راست در تیر دور با ضربه سر بسیار خطرناک میتروویچ همراه شد و در حالی که توپ از نیازمند رد شده بود، این یزدانی بود که توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۲۱- ارسال رامین رضاییان از سمت راست در تیر دور روی سر مغانلو نشست اما ضربه او شدت لازم را برای مغلوب کردن بونو نداشت.

دقیقه ۲۲- موقعیت شوت زنی برای میتروویچ در پشت محوطه جریمه سپاهان مهیا شد اما ضربه محکم او درست به جایی رفت که نیازمند حضور داشت.

دقیقه ۲۴- روی یک اشتباه توپ در موقعیتی ایده آل به اعرابی رسید اما ضربه پای چپ او بی کیفیت نواخته شد تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

دقیقه ۲۷- روی یک ضربه آزاد، توپ ارسالی نوز از سمت راست پشت مدافعان سپاهان به کانو رسید اما ضربه او با برخورد به تیر عمودی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱- روی یک پرتاب اوت بلند، فرشاد احمدزاده با ضربه سر دروازه الهلال را باز کرد اما به دلیل آفساید گل مردود شد.

دقیقه ۳۸- خطرناک‌ترین موقعیت بازی تا این لحظه را الهلال روی دروازه سپاهان خلق کرد جایی که حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال در سمت چپ در نهایت منجر شد توپ با ارسال زمینی در سمت راست به میشل برسد اما او در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه نیازمند را باز کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰- نفوذ عبدالحمید از سمت راست با ارسال خطرناک او همراه شد که در تیر دور میتروویچ با ضربه‌اش تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما یوسفی از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید تا خطر از بیخ گوش سپاهان گذر کند.

دقیقه ۴۳- ساخت بازی حساب شده سپاهانی‌ها از دروازه‌بان در نهایت منجر به ارسال رضاییان از سمت راست و ضربه سر بسیار خطرناک مغانلو شد اما توپ با اختلافی ناچیز از کنار تیر عمودی الهلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵- روی یک اشتباه از سوی زکی پور، توپ در موقعیتی ایده آل در یک سوم دفاعی سپاهان به بازیکنان الهلال رسید که در نهایت ضربه مالکوم از پشت محوطه جریمه در دستان نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۸۷- توپ ارسالی از سمت چپ در تیر دور در موقعیتی ایده آل به میشل رسید اما ضربه نمایشی او به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰- شوت مالکوم از پشت محوطه جریمه سپاهان با برخورد به پای تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰- شوت محکم سالم الدوساری از کنج محوطه جریمه سپاهان با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه: اتفاقات این دیدار دقیقاً مشابه اتفاقات بازی رفت بود، گل اول را سپاهان به ثمر رساند و در ادامه اخراج مستقیم باعث شد تیم سپاهان ده نفره شود و الهلال به برتری سه بر یک برسد. این پیروزی بیست و سومین برد متوالی الهلال در مسابقات رسمی بود.

611279