سعید جلیلی: لازمه حرکت صحیح این است که مرتب باید پایش شود

عضو شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: انتخاب در ادامه خود حرکت و پیمودن مسیر و رفتن به سمت هدف بزرگ است و لازمه این حرکت صحیح این است که مرتب باید این حرکت پایش شود و نقاط ضعف آن اصلاح و نقاط قوت آن تقویت شود
تصویر سعید جلیلی: لازمه  حرکت صحیح این است که مرتب باید پایش شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی، ساعتی پیش در همایش نقش مشارکت حداکثری در مولفه‌های امنیت ملی که در تالار دانشجوی دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب در ادامه خود حرکت و پیمودن مسیر و رفتن به سمت هدف بزرگ است و لازمه این حرکت صحیح این است که مرتب باید این حرکت پایش شود و نقاط ضعف آن اصلاح و نقاط قوت آن تقویت شود و از همین روست که دشمن می‌خواهد نقاط قوت حرکت ملت ایران و تداوم انتخاب آن‌ها را حذف کند و بپوشاند.

وی با بیان این که دشمن می‌خواهد نقاط قوت را بپوشاند تا الگویی برای سایر بخش‌ها نشود، گفت: دشمن به دنبال ندیدن رویش ها، نقاط روشن و سیاه نمایی است. از جامعه دانشگاهی و اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهم در تصمیمات آینده کشور و انتخاب درست، نقش ایفا کنند.

جلیلی با تأکید بر این که موفقیت‌های کشورمان باید به خوبی مدیریت شود و در یک برنامه صحیح پیش برود، گفت: برای اصلاح امور باید ابتدا تشخیص درستی از مسایل جامعه داشت تا بتوان تجویز صحیحی برای رفع مشکلات، انتخاب شخصی صحیح و بهبودی جامعه ارائه داد و چه بسا تشخیص غلط همان طور که برای یک بیمار می‌تواند مشکلات حادی ایجاد کند برای برطرف کردن مشکلات جامعه و انتخاب افراد نیز می‌تواند زیان بار باشد.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: از ابتدای انقلاب که مردم با انتخاب خود، جمهوری اسلامی را برگزیدند دیدیم که سردمداران جهان به صورت علنی به مخالفت با این حکومت و انتخاب پرداختند.

جلیلی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان افزود: همین غربی‌ها که در دوران دفاع مقدس ما را از واردات سیم خاردار محروم کرده بودند امروز بیانیه می‌دهند که صادرات تسلیحات ایران توازن تسلیحاتی در اروپا را به هم می‌زند.

منبع: فرارو

611180