مسی به مارادونا ترجیح داده شد

رئیس‌جمهور آرژانتین معتقد است لیونل مسی بازیکن بهتری نسبت به هموطنش دیگو مارادوناست.
تصویر مسی به مارادونا ترجیح داده شد

به گزارش سایت خبری پرسون، خاویر مایلی که دسامبر ۲۰۲۳ رئیس‌جمهور آرژانتین شد، به مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا پرداخت و عنوان کرد دوست دارد با ستاره اینترمیامی دیدار داشته باشد.

آس نوشت: رئیس‌جمهور آرژانتین در بخشی از صحبت‌هایش به مقایسه دو فوق ستاره قدیم و فعلی فوتبال جهان پرداخت و مسی را بازیکن بهتری دانست.

او گفت: مسی بهترین بازیکن تمام دوران است. او توانایی فوق‌العاده‌ای در تمام جنبه‌های بازی دارد. او یک پدیده است. هرگز این فرصت را نداشتم که با او صحبت کنم. دوست دارم فرصت دیدار با او را داشته باشم. ملاقات با او باید جالب باشد. این فرصتی خواهد بود که با مهم‌ترین آرژانتینی جهان صحبت کنم. من با پاپ و ملکه هلند صحبت کرده‌ام شاید خوش‌شانس باشم و بتوانم با مسی صحبت کنم.

رئیس‌جمهور آرژانتین در گذشته هم معمولا چنین اظهار نظرهای جالبی داشته است و قبلا وارد بحث مقایسه مسی و مارادونا شده بود. او نوامبر ۲۰۲۰ پس از مرگ مارادونا نیز به مقایسه مسی و مارادونا پرداخته و آن زمان گفته بود: مارادونا یک فوتبالیست فوق‌العاده بود که لحظاتی فراموش‌ناشدنی را برای ما رقم زد اما به نظر من او بهترین نبود. در عین حال فکر می‌کنم او در سطح انسانی مورد انتقاد ناعادلانه قرار گرفت چون کاری که او با زندگی خودش انجام داد، کار او بود. زندگی شما مال خودتان است.

بحث درباره بهترین بازیکن آرژانتینی تاریخ و در واقع بهترین بازیکن تاریخ بدون شک ادامه خواهد داشت. برای مایلی، رئیس‌جمهور آرژانتین، این بحث یک برنده دارد و آن هم لیونل مسی است. با این حال مسلم این است که هم مارادونا و هم مسی برای همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران فوتبال آرژانتین خواهند داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۶ و ۲۰۲۲ آلبی‌سلسته را به قهرمانی جهان رساندند.

منبع: ایسنا

611118