۸ هزار مواد محترقه خطرناک در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه خطرآفرین قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
تصویر ۸ هزار مواد محترقه خطرناک در کاشان کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی کاشان با اعلام خبر ضبط 8 هزار مواد محترقه، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی سودجو در زمینه نگهداری و توزیع مواد محترفه غیرمجاز در سطح شهر کاشان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با بررسی های میدانی موفق شدند محل نگهداری مواد محترقه را در یک منزل شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و در بازرسی انجام شده تعداد ۸هزار و ۲۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کنند

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال، طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمحترقه غیرمجاز به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در پایان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه اخباری در این رابطه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند..

منبع: فارس

611103