پرسپولیسی شدن محمد خدابنده لو

قرار بود محمد خدابنده لو اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی باشد اما این انتقال به تاخیر خورد و درنهایت پس از جلسات طولانی، توافق بین طرفین حاصل شد تا محمد خدابنده لو با پرداخت مبلغ رضایت نامه راهی پرسپولیس شود.
تصویر پرسپولیسی شدن محمد خدابنده لو

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش طرفداری، قرار بود محمد خدابنده لو اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی باشد اما این انتقال بنا به دلایلی تاخیر خورد. یک بار سعید دقیقی و بار دیگر محرم نویدکیا با جدایی هافبک جوان و تاثیرگذار خود مخالفت کردند اما درنهایت و پس از جلسات طولانی، توافق بین طرفین حاصل شد تا محمد خدابنده لو با پرداخت مبلغ رضایتنامه راهی پرسپولیس شود.

محمد خدابنده لو در بازی این هفته مس رفسنجان برابر نساجی در ترکیب شاگردان محرم نویدکیا حاضر خواهد بود و پس از آن به تمرینات پرسپولیس اضافه می شود تا کمربند میانی پرسپولیس، محکم تر از قبل شود.

گفتنی است پرسپولیس برای استفاده از محمد خدابنده لو باید یک بازیکن را از لیست خارج کند و به نظر می رسد این بازیکن یکی از بازیکنان لیست خارجی پرسپولیس است که جمع سرخپوشان را ترک می کند. با انتقال محمد خدابنده‌ لو پرسپولیس دومین سهمیه لیگ برتری خود را استفاده می کند و در لیست بزرگسالان نیز جای دیگری برای بازیکن جدید نخواهد داشت.

منبع: عصر ایران

600653