راهنمای خرید کت شلوار برای افراد چاق

یکی از دغدغه‌های آقایانی که کمی اضافه‌وزن دارند و چاق هستند این است که چگونه خوش استایل به نظر بیایند. از پرکاربردترین لباس‌هایی که یک آقای خوش پوش باید حداقل یک دست از آن را در کمد لباس‌هایش داشته باشد و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند، کت و شلوار مردانه است.
تصویر راهنمای خرید کت شلوار برای افراد چاق

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از دغدغه‌های آقایانی که کمی اضافه‌وزن دارند و چاق هستند این است که چگونه لباس بپوشند که خوش استایل به نظر بیایند. از پرکاربردترین لباس‌هایی که یک آقای خوش پوش باید حداقل یک دست از آن را در کمد لباس‌هایش داشته باشد و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کند، کت و شلوار مردانه است. وخرید کت شلوار مردانه برای افراد چاق همیشه یک دغدغه بوده است.

ممکن است فکر کنید که پوشیدن کت شلوار فقط مختص آقایانی است که هیکلی شبیه به مدل‌های ایتالیایی دارند اما اصلا اینطور نیست! هر آقایی با هر استایلی که باشد سزاوار پوشیدن بهترین نوع لباس‌ها است همانطور که در مقاله راهنمای کامل لباس پوشیدن افراد چاق اشاره کردیم همه‌ی مردان فارغ از قد و وزن می‌توانند خوش پوش و خوش استایل باشند. خوش استایل بودن با کت شلوار برای آقایان چاق، تنها نیازمند رعایت چند نکته است و برخی کت و شلوارها برای این دسته از آقایان مناسب‌تر هستند. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم اگر اضافه وزن دارید، چگونه در کت و شلوار خودخوش استایل‌ترین باشید و در هر جمعی بدرخشید.

نکات خرید کت و شلوار برای آقایان چاق و بهترین مدل‌ها

انواع مدل‌های کت و شلوار

نیمی از هنر خوب لباس پوشیدن این است که شما انواع لباس‌ها را بشناسید و بدانید کدام لباس مناسب ویژگی‌های اندام شماست. برای انتخاب کت شلوار نیز این موضوع مهم است چرا که مدل کت و شلوار تاثیر به‌سزایی روی خوش استایل‌تر دیده شدن شما دارد.

کت و شلوارهای گشاد!

شاید پوشیدن یک دست کت و شلوار گشاد که عیب‌های اندام شما را بپوشاند خیلی برای شما وسوسه برانگیز باشد اما باید بگوییم که برای افراد سایز بزرگ، پارچه‌ی اضافه و لباس گشاد هیچ لطفی ندارد و برعکس تصور شما می‌تواند شما را دوبرابر درشت‌تر از حالت واقعیتان نشان دهد‌. بنابراین هنگام انتخاب کت و شلوار، به سراغ مدل کلاسیک و کاملا فیت تنتان بروید.

کت شلوار رنگ تیره

یکی از موثرترین راهکارها برای این‌که در کت و شلوارتان لاغرتر و خوش اندام‌تر به نظر برسید، این است که به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید. در دنیای مد و استایل، همیشه رنگ‌های تیره توانایی ایجاد خطای دید و لاغر و کشیده نشان دادن اندام و رنگ‌های روشن توانایی درشت‌تر نشان دادن اندام را داشته اند و این موضوع برای کت و شلوار نیز صدق می‌کند‌. بنابراین اگر یک آقای چاق هستید که دوست دارید در کت و شلوار لاغرتر دیده شوید از کت و شلوارهایی با رنگ‌های تیره مثل مشکی، سورمه‌ای و خاکستری تیره یا ذغالی استفاده کنید.

کراوات پهن

هرجا که اسم استایل با کت و شلوار دیده شود، ناخودآگاه کراوات نیز به یاد شما خواهد آمد چرا که تیپ شما با کت و شلوار با بستن یک کراوات زیبا تکمیل خواهد شد. کراوات‌ها نیز انواع و رنگ‌های مختلفی دارند و از میان انواع نختلف کراوات، آن‌هایی که پهن و عریض‌تر هستند برای آقایان سنگین وزن‌مناسب‌تر اند چرا که با ایجاد خطای دید می‌توانند فرد را لاغرتر نشان دهند.

جلیقه

یکی از مشکلات بزرگی که آقایان چاق دارند این است که دکمه‌های پیراهنشان در قسمت شکم به دلیل کشیدگی ممکن است تحت فشار قرار بگیرند و حالت بدی ایجاد کنند. جلیقه‌ی هم‌رنگ کت و شلوار شما می‌تواند ضمن اینکه استایلتان را شیک‌تر نشان می‌دهد، از دیده شدن شکم شما و پیراهنتان در قسمت شکم جلوگیری کند.

پیراهن فیت کت شلوار

برای زیر کت خود از پیراهنی استفاده کنید که کاملا اندازه‌ی شما باشد. پیراهن تنگ راحت نیست و ممکن است هنگام نشستن یا وارد شدن فشار بر آن پاره شود. پیراهن زیادی گشاد هم استایل شما را شلخته نشان می‌دهد و زیر کتتان جمع می‌شود. بنابراین پیراهنی را انتخاب کنید که سایز شما باشد.

کت شلوار برای افراد چاق

کت و شلوارهای طرح دار ؟!

کت و شلوارهای طرح دار سال‌هاست که بسیار محبوب و پر کاربرد هستند اما باید بدانید که هر طرحی برای آقایان سنگین وزن مناسب نیست. برای مثال خطوط افقی بر روی لباس شما،‌ با ایجاد خطای دید می‌تواند شما را حجیم تر و عریض نشان دهد. برای آقایان چاق کت و شلوارهایی با خطوط عمودی و ظریف مناسب هستند زیرا می‌توانند اندام را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهند. همچنین برای کت و شلوارهای چهارخانه، آن‌هایی که چهارخانه‌های ریز دارند برای آقایان چاق مناسب‌تر اند چون طرح‌های درشت می‌توانند شما را کاملا چاق‌تر از حالت واقعی نشان دهند.

کیفیت دوخت کت شلوار

اگر شما یک فرد سنگین وزن هستید، این موضوع که درز لباسی که به تن دارید تحت فشار بالا باز شود برایتان محتمل‌تر است. بنابراین حتما در هنگام خرید کت و شلوار توجه کنید که درزهای لباس محکم دوخته شده باشند تا با یک تلنگر کوچک باز نشوند.

ست کت شلوار برای افراد چاق

کت و شلوار مناسب افراد چاق را از کجا بخریم؟

یکی از اصلی‌ترین نکات خرید کت و شلوار برای آقایان چاق، کیفیت بالای این آیتم است. در کیفیت کت و شلوار مردانه عوامل زیادی نقش موثر دارند اما با اطمینان می‌توان گفت که مهم‌ترین معیار تعیین کننده‌ی کیفیت لباس شما، برند تولید کننده‌ی آن و یا فروشگاه ارائه دهنده‌ی آن است. در حقیقت هرچه از جای مطمئن‌تر خرید کنید، لباس شما با کیفیت‌تر خواهد بود. به همین منظور ما چند فروشگاه و برند مطمئن برای خرید کت و شلوار مردانه برای آقایان چاق را به شما معرفی خواهیم کرد.

تیپ ست

یک وب سایت جامع پوشاک بسیار عالی در ارائه‌ی انواع لباس مردانه و زنانه از جمله کت و شلوار مردانه در ایران، تیپ ست است. محصولات ارائه شده توسط تیپ ست از برندهای معتبر ایرانی هستند و تیپ ست یک فروشگاه بسیار امن و عالی برای مقایسه و انتخاب کت و شلوار سایز بزرگ برای آقایان محسوب می‌شود.

زاگرس پوش

یکی دیگر از برندهای نام آشنا در تولید و ارائه‌ی انواع پوشاک مردانه، برند زاگرس پوش است که محصولات بسبیار با کیفیتی را ارائه می‌کند و می‌تواند یک انتخاب خوب برای خرید کت و شلوار مردانا در هر سایزی باشد.

گراد

برند گراد یک برند بسیار مطمئن و نام آشنا در تولید و ارائه‌ی انواع پوشاک از جمله انواع پوشاک مردانه است. گراد برای تولید محصولاتش از با کیفیت‌ترین و مرغوب ترین پارچه‌ها و جدیدترین متدها و طراحی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و از این جهت تولیدات این برند بالاترین کیفیت ممکن را درکنار بهترین قیمت دارا هستند. گراد دارای فروشگاه‌های حضوری فعال در نقاط مختلف ایران می‌باشد اما شما برای دسترسی به محصولات گراد نیازی به مراجعه‌ی حضوری ندارید و می‌توانید در خانه و به راحتی به سایت گراد رجوع کنید و کت و شلوارها یا هر لباس دیگر تولید این برند را ببینید، بررسی کنید، مقایسه کنید و در نهایت از طریق یک درگاه پرداخت بانکی امن و معتبر هر آن چیزی که مورد نیازتان است بدون هیچ زحمتی خریداری کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید. گفتنی است که تنوع لباس‌های تولید شده توسط گراد بسیار بالاست و شما با هر سلیقه‌ای از وبسایت گراد دست خالی بر نخواهید گشت‌. اگرکمی سنگین وزن هستید و قصد خرید کت و شلوار مردانه برای خودتان را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت گراد رفته و یک خرید راحت‌، عالی و امن را تجربه کنید.

منبع: نمناک

600556