دبیر جشنواره طلافنگ

جشنواره «طلافنگ»، رویدادی برای همه هنرمندان است

مهدی پایون با اشاره به برگزاری جشنواره ملی طلافنگ گفت: همه هنرمندان به دبیرخانه این رویداد باید تعهد بدهند که مالکیت اثر از خود ایشان است
تصویر جشنواره «طلافنگ»، رویدادی برای همه هنرمندان است

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:مهدی پایون دبیر جشنواره طلافنگ در نشست خبری و رونمایی از پوستر «طلافنگ؛ نخستین جشنواره ملّی موشن‌گرافیک» در خصوص اولویت‌بندی داوری آثار در دبیرخانه این رویداد، گفت: اولویت در دبیرخانه جشنواره با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی داشته باشند لذا کارهای تولیدی شانس بیشتری برای دریافت جوایز خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: آثاری که می‌تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، انواع موشن‌گرافی های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کومیت‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن می‌باشد.

دبیر جشنواره رویداد طلافنگ به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و افزود: هنرمندان می‌توانند ارسال آثار خود را به نشانه mor.ir/talafan‌g ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دستیابی به اطلاع‌رسانی فرایند جشنواره و آثار منتخب به آدرس @morsalatmotion در پیام‌رسان ایتا رجوع کنند‌.

پایون اظهار کرد: حجم موشن‌ها حداکثر ۵۰ مگابایت و زمان آن ۱۲۰ ثانیه و هرتولیدکننده ۳ اثر را می تواند به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی به آزاد بودن ارسال آثار برای عموم به دلیل ملی بودن این رویداد اشاره کرد و گفت: همه هنرمندان به. دبیرخانه این رویداد باید تعهد بدهند که مالکیت اثر از خود ایشان است و دبیرخانه جشنواره این مالکیت را دارد که به آثار برتر مجوز انتشار بدهد

منبع: تبلیغات اسلامی

600518