شکسپیر از نگاه دانشجویان گرافیک ایران و لهستان!

20 خرداد ماه نمایشگاه گروهی پوستر دانشجویان گرافیک آگنیشکا ژمیشفسکا و بابک صفری در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
تصویر شکسپیر از نگاه دانشجویان گرافیک ایران و لهستان!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران 20 خرداد ماه 60 پوستر از دانشجویان گرافیک ایران و لهستان در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران به معرض نمایش در خواهد آمد.

آگنیشکا ژمیشفسکا از طراحان گرافیک با سابقه و نام آشنای لهستانی به همراه بابک صفری از طراحان گرافیک پرتلاش و شناخته شده ایرانی، تصمیم به برگزاری دوره ی آموزشی طراحی پوستر با محوریت آثار شکسپیر گرفتند، چون زیستن در آثار این نویسنده سرشناس برای هر هنرجویی می تواند تمرین مناسبی برای ارائه و ایجاد خلاقیتی آزاد و یافتن ایده ای نو با دستی باز باشد. شایان ذکر است که در این دوره 15 دانشجوی ایرانی زیر نظر ژمیشفسکا و 15 دانشجوی لهستانی زیر نظر صفری به طراحی پوستر پرداختند.

گفتنی است طراحان و دانشجویان حاضر در این کارگاه آموزشی با دو نگاه غربی لهستانی و شرقی ایرانی در طراحی پوستر آشنا شدند و با توجه به داشته های فرهنگی هنری خود، آثارشان را خلق کردند.

این نمایشگاه تا 28 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند در روزهای عادی از ساعت 10 تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

400093