جزئیات اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»

سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و خصوصاً دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال و استفاده داشته‌اند.
تصویر جزئیات اجرای طرح کالابرگ «عید تا عید»

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت عنوان کرد: مردم ما در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور پرشکوهی داشتند و اعضای دولت هم قدردان این حضور پرشور هستند.

وی افزود: در جلسه امروز، رییس‌جمهور درباره گلایه برخی مدیرانِ پروازی در استان‌های مرزی دستور دادند که اگر ضرورتی وجود ندارد، استفاده از مدیرانی که در استان مستقر نیستند، نباید صورت بگیرد مگر در موارد ضرورت.

بهادری ادامه داد: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و خصوصاً دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال و استفاده داشته‌اند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در جلسه امروز برای نظارت بر فرآیندهای مختلف واردات و توزیع کالاهای مختلف از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آیین‌نامه‌ای به تصویب رسید سامانه‌های هوشمند با سرعت بیشتری تکمیل شده و بهم متصل شوند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین به پیشنهاد سازمان حفاظت از محیط زیست، مقرر شد شرایط و ضوابط کلی شکار مشخص شود تا این سازمان نظارت موثر را بر انجام شکارها داشته باشد و حفاظت و حمایت از محیط زیست فراهم شود.

منبع: تسنیم

600185