جواد هروی:

رد صلاحیت شدم/ به سمت ائتلاف حرکت می کنیم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: از شورای مرکزی حزب هیچ کس تایید صلاحیت نشده است. دوستانی که قبلا ردصلاحیت شدند مجددا ردصلاحیت شدند.
تصویر رد صلاحیت شدم/ به سمت ائتلاف حرکت می کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در پاسخ به این سوال که آیا تایید صلاحیت شدید یا خیر، گفت: متاسفانه و یا خوشبختانه تایید صلاحیت نشدم.

او در پاسخ به این سوال که براساس آمار حدود ۱۵ هزار نفر تایید صلاحیت شدند آیا تغییری در تعداد افراد تایید صلاحیت شده در حزب شما صورت گرفت، افزود: هیچ کس از حزب ما تایید صلاحیت نشد. آقای آقازاده هم تایید صلاحیت نشدند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه افزود: از شورای مرکزی حزب هیچ کس تایید صلاحیت نشده است. دوستانی که قبلا ردصلاحیت شدند مجددا ردصلاحیت شدند.

او تاکید کرد که رقابت حداکثری نبود انشاالله مشارکت حداکثری باشد.

او با اشاره به درخواست این حزب برای مشارکت مردم در انتخابات گفت: حزب اعتدال و توسعه همچنان اعتقاد به صندوق رای دارد. ما به مشارکت مدنی اعتقاد داریم. با هر وضعی که بروز کند ما همچنان بر ردصلاحیت ها اعتراض داریم اما از طریق جریان مدنی موضوع را پیگیری می کنیم. معتقدیم صندوق رای با همه احوال تعیین کننده است.

وی افزود: باوجود اینکه فضای رقابت در جامعه، فضای رقابت در درون یک حزب بیشتر نبود و سایر احزاب عملا محروم بودند که بخواهند از نیروهای خود استفاده کنند و بسیاری از نیروهای کیفی حزب اعتدال و توسعه همچون احزاب اصلاح طلب از حضور در انتخابات محروم هستند با همه این احوال، بازهم ما لیست خود را براساس ائتلاف هایی که انجام خواهیم داد تهیه خواهیم کرد. ترکیب به گونه ای نیست و باتوجه به اینکه در بسیاری از حوزه ها با نمایندگان و تعداد اندکی که داریم نمی توانیم لیست خود را کامل کنیم، به همین دلیل به سمت ائتلاف حرکت می کنیم تا لیست های خود را تکمیل کنیم.

منبع: منبیان

599842