پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور ایران

سفیر پادشاهی عربستان سعودی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان پیام پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به پیام رئیس جمهور کشورمان و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خطاب به رئیس جمهور کشورمان را تقدیم کرد.
تصویر پیام پادشاه عربستان برای رئیس جمهور ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته (چهارشنبه) عبدالله بن سعود العنزی، سفیر پادشاهی عربستان سعودی در کشورمان را به حضور پذیرفت.

در این دیدار سفیر عربستان سعودی پیام سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در خصوص تحولات غزه و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خطاب به رئیس جمهور کشورمان به مناسبت 45امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر خارجه کشورمان تسلیم کرد.

در این ملاقات امیرعبداللهیان با ابراز رضایت از روند رو به رشد روابط دو کشور اظهار امیدواری کرد این روابط در همه زمینه‌ها و سطوح به صورت متوازن افزایش یابد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه را به نفع دو کشور و منطقه دانست.

سفیر پادشاهی عربستان سعودی نیز با تاکید بر اینکه نگاه عربستان به روابط دو کشور راهبردی است و نه تاکتیکی، تاکید کرد من از طرف رهبری عالی عربستان سعودی وظیفه دارم روابط را در همه زمینه‌ها ارتقا دهم.

وی همچنین افزود: من موضوع برقرای پروازهای عمره را پیگیری می‌کنم و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک مشکل فنی این پروازها حل وفصل شود.

منبع: ایرنا

599661