شهادت ۱۴ فلسطینی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الحناوی»

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الحناوی» ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و در بمباران مدرسه «حیات» نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
تصویر شهادت ۱۴ فلسطینی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الحناوی»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از الجزیره، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الحناوی» در شهرک «امل» واقع در غرب خان‌یونس ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در بمباران مدرسه «حیات» در اردوگاه خان‌یونس از سوی رژیم صهیونیستی نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند. این در حالی است که این مدرسه از مدرسه‌های وابسته به آژانس آنروا سازمان ملل متحد و محل استقرار آوارگان فلسطینی است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران یک خانه مسکونی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه نیز ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک کامیون حامل کمک‌های ارسالی به نوار غزه در شمال رفح ۶ نفر که در حال نگهبانی از آن بودند به شهادت رسیدند.

در بمباران منطقه‌ای نزدیک به مرز میان فلسطین و مصر در رفح واقع در جنوب نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر هم زخمی شدند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سوی ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

کمی پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت را علیه ساکنان نوار غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این جنایت‌ها ۱۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۳ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. بر اساس این گزارش شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۷۵۸۵ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۶۶۹۷۸ نفر افزایش یافته است.

منبع: مهر

599519