زیاده روی در مسائل غیراخلاقی؛قلم قرمز پرسپولیس روی نام یک بازیکن!

پرسپولیس از هرگونه اقدامی برای جذب مهاجم مد نظرش عقب‌نشینی کرده و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.
تصویر زیاده روی در مسائل غیراخلاقی؛قلم قرمز پرسپولیس روی نام یک بازیکن!

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس اواخر هفته گذشته اقدامات اولیه را برای جذب ویلن موتا انجام داد و حتی قرار شد برای این مهاجم برزیلی ویزا و بلیت سفر به تهران را تهیه کند که به یکباره این تلاش‌ها متوقف شد. گویا این موضوع چند دلیل داشته است؛ اول اینکه اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس اصلا مساعد نیست و چه‌بسا اگر قرار بود درویش برای خرید این بازیکن اقدام می‌کرد، سرخپوشان به‌خاطر عدم‌دریافت حق و حقوق عقب‌افتاده خود اعتصاب می‌کردند.

جذب عبدالکریم و مربی برزیلی خودش کلی حرف و حدیث بین بازیکنان ایجاد کرد که اگر پول در باشگاه هست چرا به آنها پرداخت نمی‌شود! مساله بعدی این است که گویا یک‌سری اخبار حاشیه‌ای پیرامون این بازیکن در تایلند است تا حدی که گفته می‌شود که او در این کشور بیش از حد به تفریحات آنچنانی اهمیت می‌دهد و از این رو خیلی نمی‌توانند روی او به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای حساب کنند.

در هر صورت فعلا باشگاه پرسپولیس از هرگونه اقدامی برای جذب موتا عقب‌نشینی کرده و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

منبع: مهر

599413