فحش رکیک رییس جمهور آمریکا به نتانیاهو

نشریه پالتیکو گزارش کرده که رئیس‌جمهور ایالات متحده در جلسه خصوصی با الفاظ رکیک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خطاب قرار داده اما کاخ سفید منکر این قضیه شده است.
تصویر فحش رکیک رییس جمهور آمریکا به نتانیاهو

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالیکه نشریه پالتیکو با استناد به افراد آگاه گزارش کرده که رئیس‌جمهور ایالات متحده جو بایدن در جلسه خصوصی با الفاظ رکیک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را خطاب قرار داده، کاخ سفید منکر این قضیه شده است.

پولتیکو با استناد به افرادی که با بایدن صحبت کرده‌اند، گزارش کرده که وی ظاهراً نتانیاهو را «آدم بد لعنتی» توصیف کرده است.

این نشریه آمریکایی در خصوص حمایت رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و واکنش سیاسی برخی از هم‌حزبی‌ها و رأی دهندگان آمریکایی به این مسئله نوشته است که در حالیکه جنگ اسرائیل در غزه وارد پنجمین ماه خود میشود، ظن و بدگمانی بایدن به نتانیاهو رو به افزایش می‌رود.

در حالی سخن از بدگمانی رئیس‌جمهور آمریکا به نخست‌وزیر اسرائیل به میان آمده است که روز گذشته (یکشنبه)، گزارش شد که بایدن از کنگره خواسته هرچه سریع‌تر بودجه ۱۱۸ میلیارد دلاری که شامل کمک به تل‌آویو هم می‌شود را به تصویب درآورند.

سخنگوی بایدن آندرو بیتس به پولتیکو گفته است «رئیس‌جمهور نه این (الفاظ رکیک) را گفته نه می‌گوید» و تصریح کرده که بایدن و نتانیاهو «روابط چند دهه‌ای دارند که چه در آشکارا و چه خفا محترمانه است».

منبع: همشهری آنلاین

599385